וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מה שאפיין אותנו תמיד זה שהתעסקנו בעצמנו ולא באחרות"

7.9.2017 / 17:43

מאמן הפועל באר שבע לא מודאג מהעובדה שלקח רק נקודה משש הראשונות: "מאמין שכבר נגד אשקלון ניראה יותר טוב". תומאש פקהארט: "הכול פה ברמה גבוהה, יש לי רושם טוב מהקבוצה"

צילום: בני בן סימון עריכה: ליר שפיגלר

ליגת העל חוזרת מפגרת הנבחרות והפועל באר שבע ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש הביתי נגד הפועל אשקלון במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל (שבת, 20:30, שידור בספורט 1). האלופה רוצה להשיג ניצחון ראשון העונה אחרי התיקו נגד מכבי נתניה (1:1) במחזור הראשון וההפסד למכבי חיפה (3:1) במחזור השני.

ברק בכר פתח ואמר: "יש הרבה מחשבות. רצינו להתחיל את הליגה בצורה יותר טובה. עברנו על הדברים, ניתחנו את הדברים. כולם חזרו מהנבחרות ונעבור ביומיים שיש לנו כדי לעבור עליהם ולשפר אותנו. במשחק האחרון נגד מכבי חיפה, למרות שהפסדנו ראית ידברים טובים שאקח קדימה. את גיא מלמד אנחנו רואים כהשקעה עתידית. גם השנה הוא יעזור לנו. הוא הגיע פצוע, תוך חודש הוא יחזור לכושר מלא והוא שחקן ראוי לסגל של הפועל באר שבע. אני והצוות שלי לקחנו את השבועיים האחרונים כדי לחזור אחורה על התקופה האינטסיבית שהייתה לנו ולראות מה פחות עבד".

עוד בנושא:

המסמר האחרון של המהפכה: על החתמת גיא מלמד בהפועל באר שבע
הפועל באר שבע: גיא מלמד חתם רשמית לחמש שנים
הפועל באר שבע אישרה: בן ביטון סובל מקרע. ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

ברק בכר (מימין), תומאש פקהארט, גיל לבנוני הפועל באר שבע. בני בן סימון
רוצים להשיג ניצחון ראשון. ברק בכר ותומאש פקהארט/בני בן סימון

המאמן הוסיף: "אנחנו מתכוונים להשתפר כבר ביום שבת נגד אשקלון. אני חושב שמה שאפיין אותנו בשנתיים האחרונות זה שהתעסקנו בעצמנו ולא בקבוצות אחרות. יש לנו סגל טוב, חוזרים שחקנים פצועים ומתגבש סגל מלא. יש לנו משחק לא קל ביום שבת. אנחנו צריכים לקחת נקודות כי איבדנו כבר מספיק. איסק קואנקה התאמן כרגיל והוא כשיר".

החלוץ הצ'כי תומאש פקהארט: "יש לי רושם טוב מהכל. המועדון עובד ברמה גבוהה, כולם עבדו כדי שתהיה לי נחיתה רכה. חברים שלי מספרטה פראג ששיחקו בעונה שעברה נגד באר שבע אמרו לי שזה מועדון טוב מאוד. התרשמי לטובה גם מהרמה בישראל, לדוגמא ממכבי חיפה ומהאצטדיון שלה".

עוד באותו נושא

המסמר האחרון של המהפכה: על החתמת גיא מלמד בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully