וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר: "לא הגיע לי להיות בחצי הגמר, אני בחוץ בצדק"

השוויצרי נכנע לדל פוטרו ברבע גמר אליפות ארה"ב, במה שהיה ההפסד הראשון שלו בגרנד סלאם השנה: "לחואן מרטין יש סיכוי יותר טוב נגד נדאל בחצי הגמר". דלפו: "הגיע לי לנצח"

רויטרס

אחרי שזכה באליפות אוסטרליה ובווימבלדון, ונעדר מרולאן גארוס, רוג'ר פדרר הפסיד הלילה (בין רביעי לחמישי) משחק ראשון בטורניר גרנד סלאם ב-2017. השוויצרי האגדי נכנע 7:5, 3:6, 7:6, 6:4 לחואן מרטין דל פוטרו והודח ברבע הגמר.

פדרר זכה בטורניר בפלשינג חמש פעמים ברציפות בשנים 2004-2008, אבל מאז לא הניף את התואר שוב. הסימן לבאות הגיע בשני הסיבובים הראשונים, כשהוא התקשה מאוד מול פרנסס טיאפו (71 בעולם) ומיכאיל יוז'ני (101 בעולם). "לא הייתה לי את אותה הרגשה מאוסטרליה או ווימבלדון בטורניר הזה. בגלל זה אני בחוץ, ובצדק", הוא אמר הלילה.

עוד בנושא:

מדיסון קיז ניצחה, ארבע אמריקאיות בחצי הגמר אצל הנשים
יוסטון רוקטס נמכרה תמורת 2.2 מיליארד דולר
בשל חשד למכירה: משחק במוקדמות המונדיאל ישוחק מחדש

חואן מרטין דל פוטרו, טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
חואן מרטין דל פוטרו, טניסאי ארגנטינאי/רויטרס

פדרר החמיא לארגנטינאי שכבר ניצח אותו בגמר באליפות ארה"ב ב-2009: "לחואן מרטין מגיע יותר. אני מרגיש שלא מגיע לי מקום בחצי הגמר ואם להיות כן, לחואן מרטין יש סיכוי יותר טוב נגד נדאל. הצורה בה אני משחק... אני פשוט לא מספיק טוב בשביל לזכות בטורניר כרגע".

דלפו הסכים עם פדרר: "זה היה המשחק הכי טוב שלי עד עכשיו בטורניר. עשיתי הכל טוב, הגשתי טוב והגיע לי לנצח. זכיתי פה בעבר, אני מרגיש טוב בכל פעם שאני משחק פה".

הכל אגב, לא היה רחוק מלהיראות אחרת. בשובר השוויון במערכה השלישית, דל פוטרו ביצע טעות כפולה במצב של 6:6. פדרר עלה ל-6:7 והייתה לו נקודת מערכה והזדמנות לטפס ל-1:2, אבל הארגנטינאי חזר וניצח 7:9. "הטעות הכפולה במערכה השלישית? אסור לעשות דברים כאלה נגד פדרר. אבל הפעם היה לי מזל". אמר דלפו בסיום.

עוד באותו נושא

דל פוטרו ניצח את פדרר ברבע גמר אליפות ארה"ב

לכתבה המלאה
רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. AP
"אני לא מספיק טוב כרגע". פדרר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully