וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: סלואן סטיבנס ומדיסון קיז העפילו לגמר הנשים

סטיבנס קטעה את החלום של ונוס וויליאמס בת ה-37 להפוך למבוגרת אי פעם שזוכה בתואר כשניצחה 1:6, 6:0, 5:7. קיז מחצה את חברתה הטובה קוקו ונדוויי 1:6, 2:6 בדרך לגמר. הגמר: בשבת ב-23:00

טניסאית אמריקאית, ונוס וויליאמס. AP
החלום נגוז. ונוס וויליאמס יורדת מהמגרש/AP

סלואן סטיבנס ומדיסון קיז העפילו לגמר הנשים באליפות ארצות הברית. כך נקבע הלילה (בין חמישי לשישי) בתום שני משחקי חצאי הגמר, שהפגישו בין ארבע טניסאיות אמריקאיות. סטיבנס גברה 1:6, 6:0, 5:7 על ונוס וויליאמס, בעוד קיז מחצה את קוקו ונדווי 1:6, 2:6, לקראת הגמר ביניהן שייערך ביום שבת החל מ-23:00. הלילה, גם כן החל מ-23:00, יחלו חצאי גמר הגברים.

טניסאית אמריקאית, סלואן סטיבנס, חוגגת. AP
קאמבק אדיר. סלואן סטיבנס/AP

סלואן סטיבנס (לא מדורגת, ארה"ב) - ונוס וויליאמס (9, ארה"ב) 1:6, 6:0, 5:7

ונוס בת ה-37 חלמה להפוך לטניסאית המבוגרת אי פעם שזוכה בפלאשינג מדו, אבל בת ארצה קלקלה לה את הפנטזיה והשלימה קאמבק מזהיר בעצמה, אחרי שחזרה לפעילות רק לאחרונה בטורניר ווימבלדון, בתום התאוששות בת 11 חודשים מפציעה. סטיבנס, שהגיעה לטורניר לא מדורגת וכבר רשמה את הישג השיא שלה בעצם ההעפלה לחצי הגמר, כבר נראתה בדרך להפסד ואיפשרה ליריבתה להגיע למרחק שתי נקודות מניצחון, אבל התעשתה בזמן והפגינה ווינריות מרשימה. המשחק הצמוד הסתיים תוך שעתיים ותשע דקות, ובסיומו השתיים התחבקו ממושכות כשוונוס מאחלת הצלחה ליריבתה הצעירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הטניסאית האמריקאית מדיסון קיז. AP
השאירה את הסנטימטים לחברתה בצד. מדיסון קיז חוגגת/AP

מדיסון קיז (15, ארה"ב) - קוקו ונדוויי (20, ארה"ב) 1:6, 2:6

בניגוד לחצי הגמר המקביל, כאן זה לא היה ממש כוחות מתחילת המשחק ועד סופו. קיז, חברתה הטובה של ואנדווי, לא הפגינה יותר מדי סנטימנטים וטאטאה אותה בקלות מרשימה תוך שעה ושמונה דקות בלבד. עד כמה המשחק היה חד צדדי? קיז הגיעה ל-25 ווינרים, רשמה תשע טעויות בלתי מחויבות בלבד, ולא אפשרה ליריבתה ולו שבירה אחת. עבור ואנדווי המצ'אפ מול חברתה הטובה אף פעם לא האיר פנים, והיא עומדת כעת על מאזן 3:0 מולה בטורנירי גרנד סלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully