וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין מתעקש: "הטורניר הזה עשה טוב לכדורסל הישראלי"

6.9.2017 / 22:30

מאמן הנבחרת התעקש אחרי המחדל: "חוסר כבוד, אבל השחקנים ריגשו מדינה שלמה מול גאורגיה. מאמין בדרכי. זו אכזבה, לא כישלון". כספי: "היתה קריסה". אליהו: "מצטער בשביל האוהדים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל רשמה הערב את אחת ההשפלות הגדולות ביותר בתולדותיה כשהובסה בהיכל על ידי נבחרת אוקראינה 88:64. ישראל הציגה יכולת חלשה, לא הצליחה לעמוד בצורה ראויה מול מי שנחשבה לאחת הנבחרות החלשות בטורניר וסיימה את האליפות במקום האחרון בבית.

המאמן ארז אדלשטיין אמר: "פתחנו את המשחק טוב מאוד, אמרנו שנלך על שתי חמישיות אחרות. ניסינו הרכב מסויים שגרם לנו לקריסה מנטאלית שלא אהבתי אותה. זה חוסר כבוד לקהל שבא לפה, זו לא הנבחרת שהייתה בצלמי בארבע השנים האחרונות. כשיש רמת תסכול גבוהה לפעמים יש את השבירה הזו. לפעמים כשזה לא חשוב, אז שחקנים בורחים מאחריות. לא אהבתי את זה. אני לא יכול להגיד את המילה כישלון. לא הייתה התבזות גם מול איטליה, לא צריך להצטדק, דיברנו על זה ונמשיך הלאה. המסקנה העיקרית שלי מהטורניר הזה היא שיש לנו כדורסל ישראלי טוב. אתמול היה המשחק הכי טוב שלנו בקמפיין, מבחן הדרך הוא חשוב בשבילי. מי שלא יודע להפסיד, לא יכול גם לנצח".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל נפרדה מהיורובאסקט עם תבוסה מבישה מול אוקראינה, 88:64
הפנים אומרות הכל: אלבום לסיכום התבוסה של ישראל לאוקראינה

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
מונולוג הזוי. אדלשטיין/ברני ארדוב

המאמן המשיך ואמר: "הנבחרת ריגשה אתמול וריגשה נגד גרמניה. הקהל עמד ומחא כפיים. את המשחק היום לא אהבתי אבל אגיד למי שצריך ולא במדיה. אנחנו שיחקנו 25 דקות מצוינות נגד ליטא. להגיד שאין כדורסל ישראלי זה לא נכון. עברתי דרך כל הנבחרות, ואני בכלל לא עסוק בעתיד שלי. אף פעם לא ניהלתי את העתיד שלי בתקשורת. לא צריך לקרוא ולא צריך לשמוע, מי שרוצה שיתעסק בזה. לאמן את נבחרת ישראל זה כבוד וגאווה. לא מנהל מסע בחירות דרך התקשורת. מסקנות מהשנה הזו? אני מאמין בדרך שלי עוד יותר ומתברר שיש דרך ושיטה ויש גאווה אז אנשים יודעים להעריך את זה.

"אתמול השחקנים השאירו הכל על המגרש, וריגשו מדינה שלמה. אני צריך מזכירה שתענה לאלף אנשים ששלחו הודעות סמס ואהבו את הנבחרת. בשבילי זו אכזבה, לא כישלון. ממני לא תשמעו את המילה כישלון. אני לא מכיר את המושג הזה. אני חושב שדווקא הקמפיין הזה, וכמות הקהל שבאה לראות את הנבחרת, עשו טוב לכדורסל הישראלי. כולם מדברים על הנבחרת. אם מפה תצא קריאה להוריד את מספר הזרים, זה יהיה עוד יותר טוב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. ברני ארדוב
פניני מתוסכל/ברני ארדוב

עומרי כספי הוסיף על דברי מאמנו: "אפשר לתאר את זה כמשחק שבו לא שיחקנו טוב. נגמרה לנו האנרגיה. הרבה אנשים שיחקו פה הרבה דקות מול הטורניר. אנשים ניסו להביא את המאה אחוז וזה לא הצליח. שיחקנו מול נבחרת ששיחקה כדי להעלות שלב. חשבתי שניראה טוב יותר היום. נגמרה האנרגיה, לא כך היה צריך להיות. ארז אמר שיש פה קהל שבא לראות כדורסל. נלמד מזה הלאה. אני מתנצל בפני הקהל שלא הבאנו את האנרגיה. המשחק מול גאורגיה גמר אותנו פיזית ומנטלית. אני אומר לשחקנים להרים את הראש ובהצלחה בעונה. היה לנו טורניר קשה, היום ספציפית הייתה קריסה פיזית ומנטאלית, אבל צריך להרים את הראש. מהטורניר אני מאוכזב. רצינו לתת משהו טוב יותר מהקהל. אבל עשינו את המקסימום ואני חושב שמעריכים את זה. אני נהנה להיות בנבחרת ומצפה להיות חלק ממנה בשנים הקרובות".

שחקני נבחרת ישראל ליאור אליהו, יותם הלפרין. ברני ארדוב
עדיין לא מודיע על פרישה. אליהו עם הלפרין/ברני ארדוב

ליאור אליהו: "פתחנו טוב בפתיחה, אבל אז הם רצו. אני מצטער בשביל האוהדים שלנו, אבל ככה זה. משחק מהסוג של אתמול ואי העפלה בעקבותיו זה משחק שובר, ואחרי 24 שעות צריך לבוא לשחק משחק חסר משמעות וזה קשה אחרי שיברון הלב של אתמול. קשה לבוא להגיד שזה לגיטימי, אבל יש איזשהו הסבר שהוא לא הסבר. בנוגע אליי אישית אני לא רוצה לדבר. צריך לראות מה קורה. אני 15 קיצים ללא מנוחה, אני אעשה את החושבים שלי בהמשך וגם בימים אלו אני גאה להיות בנבחרת ישראל".

אוהדי נבחרת ישראל. ברני ארדוב
לפחות לא הגיעו הרבה אוהדים כדי לחזות בזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully