וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי: "רוצה לתקוע יתד בהרכב מכבי חיפה ולהתפתח כשחקן"

הקשר שהגיע לירוקים במסגרת עסקת אלירן עטר העניק ראיון לאתר הרשמי של המועדון: "בשנתיים האחרונות הייתי צריך לחזור, זה לא קרה ומאוד התאכזבתי. עכשיו אני פה וזה משמח אותי"

שלומי אזולאי, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
שלומי אזולאי, מכבי חיפה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

הקשר שלומי אזולאי שעבר ממכבי תל אביב למכבי חיפה במסגרת עסקת אלירן עטר העניק הערב (רביעי) ראיון לאתר הרשמי של הירוקים.

אזולאי התייחס לעובדה שהוא חוזר למועדון בו גדל והתחיל את הקריירה. לדבריו: "גדלתי במכבי חיפה כמו שכולם יודעים והייתי קפטן בנוער. מבחינתי זה היה ברור מאליו שאני אחזור. בשנתיים האחרונות הייתי צריך לחזור, זה לא קרה ומאוד התאכזבתי. השנה זה קרה ואני שמח. זה מאוד מרגש בשבילי לחזור הביתה למועדון שבו גדלתי. כשהייתי קטן הייתי מביא כדורים בקרית אליעזר ותמיד חלמתי להגיע לבוגרים. בסוף אני כאן אחרי הרבה שנים, אני שמח מאוד ומקווה שהשנה נצליח".

על הציפיות אמר: "הציפיות שלי להתאקלם כמה שיותר מהר בקבוצה ובמועדון. בפן האישי, זה כמובן להצליח ולתקוע יתד בקבוצה, אם אפשר גם בהרכב אני אשמח מאוד. להשתפר ולהתפתח כשחקן כדורגל כמובן. בפן הקבוצתי, להגיע להישגים ולהביא תארים לקבוצה".

עוד בנושא
מכבי חיפה ניצחה 0:5 את טבריה. רמי גרשון: "עוד לא מיציתי את עצמי"
בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ראשון לציון 0:2 במשחק אימון
בני סכנין: הקשר חוסה מריה קאסס מועמד להצטרף למועדון

אזולאי גם העביר מסר לאוהדים כשאמר: "חשוב לי שידעו שלמרות כל השנים שהייתי מחוץ למועדון תמיד הייתה לי חיבה למכבי חיפה. זה מקום שגדלתי בו ואני שמח להיות פה. אני מקווה שנצליח לשמח ולרגש את האוהדים במהלך השנה. הכי חשוב לי שהאוהדים יחייכו ושהקבוצה תנצח בסופו של דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully