וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בספרד: אנדרס אינייסטה מסרב לחתום על חוזה חדש בברצלונה

התקשורת הספרדית מדווחת שלקשר אין כוונה להישאר במועדון כל עוד ההנהלה הנוכחית ממשיכה. חוזהו נגמר בקיץ 2018 והוא יהפוך לשחקן חופשי. גם ליאונל מסי עדיין לא חתם על חוזה חדש

one

בעקבות הכישלון להביא את פיליפה קוטיניו, הלחץ להבאת רכש מבטיח לאחר עזיבתו של ניימאר הלך והתגבר בימים האחרונים על נשיא ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו. בתגובה, ברתומאו הודיע שאנדרס אינייסטה וליאונל מסי יישארו בקבוצה וכבר סיכמו עם המועדון על חוזים חדשים.

אך למרות הבטחותיו, התקשורת הספרדית מדווחת היום (רביעי) שאנדרס אינייסטה מסרב לחתום על חוזה חדש בברצלונה, מה שיוצר לחץ גדול מאוד על הנשיא ברתומאו המושמץ. עתידו של הנשיא במועדון כרגע לא ברור. הוא סיפר בימים האחרונים שאינייסטה וגם הכוכב הגדול ליאונל מסי יישארו ושעתידם נמצא בברצלונה, אך נראה שהמציאות שונה בתכלית.



עוד בנושא:

ברתומאו ביקר, ניימאר ענה: "נשיא ברצלונה הוא בדיחה אחת גדולה"
ז'וספ מריה ברתומאו: "די עם הפסימיות. ריאל מדריד לא עדיפה על ברצלונה"
אלברט סולר: "ליברפול דרשה 200 מיליון יורו על קוטיניו, לא נסכן את המועדון"

ליאו מסי שחקן ברצלונה מחבק את אנדרס אינייסטה. GettyImages
ישארו יחד? אינסייטה ומסי/GettyImages

אינייסטה נשאל אחרי הניצחון של נבחרת ספרד 0:8 על ליכטנשטיין האם הדיווחים על כך שהוא נשאר בברצלונה וחתם על חוזה נכונים. התשובה של הקשר הייתה מהירה וברורה: "לא", הוא אמר, מבלי להוסיף מילה נוספת על הנושא. בספרד מדווחים שלשחקן אין כוונה להישאר במועדון כל עוד ההנהלה הנוכחית נשארת. חוזהו של אינסייטה בן ה-33 נגמר בקיץ 2018, והוא יוכל לעזוב בהעברה חופשית לאן שירצה, כאשר הקבוצה העיקרית שמעוניינת בשירותיו היא יובנטוס שלא הסתירה את העובדה שהיא חושקת בו ותשמח לקבל אותו בעונה הבאה בחינם אין כסף.

שחקן נוסף שעוד לא חתם על חוזה חדש הוא ליאונל מסי. הכוכב הארגנטינאי אומנם עוד לא דיבר באופן פומבי על הנושא, אך בדומה לאינייסטה, דווח בספרד שהוא סיפר לחבריו שגם הוא משהה את החלטתו בשל הסיטואציה שנוצרה עם ההנהלה. רוברט פרננדס האחראי על הרכש בברצלונה הצהיר כי החוזה של מסי מוכן והחתימה היא רק עניין פורמאלי, אך מסתבר שלא כך הדבר והדברים רחוקים מלהיות סגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully