וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א סירבה לרשום את אדריאן סילבה בלסטר בשל "איחור של 14 שניות"

דיווחים בבריטניה: קשר ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל, שסיכם ביום האחרון של חלון ההעברות בשועלים, לא נרשם בזמן ונכון לכרגע, לא יוכל לשחק עד שייפתח חלון ההעברות של חודש ינואר

שחקן ספורטינג ליסבון, אדריאן סילבה. GettyImages
ימתין עד ינואר? אדריאן סילבה/GettyImages

התקשורת הבריטית טוענת היום (רביעי) ששחקנה של ספורטינג ליסבון שסיכם בלסטר סיטי, אדריאן סילבה, לא יעבור לשועלים בשל העובדה שהשועלים השלימו את העסקה 14 שניות אחרי שחלון ההעברות הסתיים, כך טוענים גורמים בתקשורת הבריטית.

לסטר סיכמה ביום האחרון של חלון ההעברות האירופי עם ספורטינג ליסבון על רכישתו של קשר נבחרת פורטוגל אדריאן סילבה תמורת 22 מיליון ליש"ט. השועלים הוציאו הודעה רשמית בה הם הודיעו שהם סיכמו עם הקבוצה והשחקן את התנאים וממתינים לאישור רשמי מפיפ"א, אך כעת בבריטניה טוענים שבשל העובדה שהם לא ביקשו אישור מיוחד לפני שהעסקה יצאה לפועל, פיפ"א לא מאשרת את העסקה.

לסטר תגיש כעת לפיפ"א בקשה מיוחדת להעביר את השחקן בכל זאת. הבעיה של סילבה בן ה-28, אקס מכבי חיפה, היא שעל פי המסמכים הפנימיים בין הקבוצות, העברתו של הקשר הושלמה והוא שחקן לסטר סיטי לכל דבר. לכן, אם לא יוכל להירשם, הוא ייאלץ להמתין עד לחלון ההעברות של ינואר כדי ללבוש את המדים הכחולים של אלופת הפרמיירליג לשעבר.

עוד בנושא:

"רוי קין וריו פרדיננד נהגו לבעוט ברונאלדו באימוני יונייטד"
שיא ההעברות נשבר בפרמיירליג, מנצ'סטר סיטי זועמת על ארסנל
ויין רוני נעצר בסמוך לביתו בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully