וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארו גם בלי המחמאות: דוח מקצועי של המשחק בין ישראל לאיטליה

6.9.2017 / 12:33

שיא קרנות על חשבוננו, שחקן אחד בלבד שנגע בכדור יותר מ-50 פעמים, רק 41 מסירות באזור המסוכן: דוח המשחק של ישראל מול איטליה יבהיר למי שעוד לא הבין: ממש לא הפסדנו בכבוד. טוב, חוץ מטל בן חיים הבלם, שסיפק נתונים נהדרים גם על הנייר

שחקן נבחרת איטליה, אנטוניו קנדרבה מול שחקן נבחרת ישראל, שיר צדק. GettyImages
ככה זה נראה ברוב שלבי המשחק - ואין לנו במה להתגאות. אנטוניו קנדרבה מול שיר צדק/GettyImages

1. החזקה בכדור. כבר זמן מה שהפרמטר הנ"ל לא מסייע לנו לדעת מי הקבוצה שניצחה במשחק, אך בכל זאת, 71% החזקה בכדור של האיטלקים מתחיל לצייר את התמונה הכללית על ההתמודדות.

2. קרנות. זהו נתון קצת יותר מביך מהראשון. האזורי, שהשיגו 18 קרנות במהלך המשחק (17 יותר ממה שהשיגה החבורה בלבן), שברו אתמול את שיא הקרנות למשחק במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018 של יבשת אירופה.

3. מסירות. 475 מסירות ו- 10% דיוק הפרידו אתמול בין שתי הנבחרות. (286-761, 88.3%- 78%). וקבלו את הנתון הבא- מתוך 761 המסירות של האיטלקים, 368 נעשו בשליש המגרש האחרון. לשם השוואה, מתוך 286 המסירות של הנבחרת הישראלית, רק 41 היו בשליש המדובר.

4. בעיטות. לאחר מחצית ראשונה חלשה של האיטלקים, אותה הם סיימו עם 7 בעיטות (2 למסגרת), במחצית השנייה רשמו האזורי 19 בעיטות, כאשר 5 מתוכן מצאו את המסגרת של אריאל הרוש המצוין. נבחרת ישראל רשמה 6 בעיטות (2 למסגרת) במהלך המשחק. 15 בעיטות של האיטלקים נבעטו מתוך רחבת ה- 16 של הנבחרת הישראלית.

לעוד סטטיסטיקות ונתונים, היכנסו לאתר סקורר
אורן יוסיפוביץ: ישראל חזרה לעידן ההפסדים בכבוד
הרוש מתגאה: "ריסקו אותנו, החזרנו את הכבוד"

מאור מליקסון, נבחרת ישראל, מול לורנצו אינסינייה, נבחרת איטליה. GettyImages
עליונות מוחלטת עם הכדור. אינסינייה מול מליקסון/GettyImages

5. נגיעות בכדור. נתון נוסף אשר מחדד את יחסי הכוחות בין שתי הנבחרות. ארבעה שחקנים איטלקים נגעו אתמול בכדור מעל ל-100 פעמים. דניאל דה רוסי רשם את מספר הנגיעות הגבוה במגרש (154). כדי להבין את משמעות הדבר, ניתן להסתכל על טבלת הנגיעות של שחקני הנבחרת. רק שחקן ישראלי אחד נגע בכדור מעל ל-50 פעמים במהלך המשחק (ביברס נאתכו 54).

6. מאבקי גובה. 20 מאבקי גובה נרשמו אתמול במהלך המשחק. האיטלקים ניצחו 12 מתוכם (60%), לעומת 4 ניצחונות של הבחורים בלבן (20%). 4 מאבקים הסתיימו ללא ניצחון של אחת מהנבחרות.

7. הגבהות. 41 הגבהות ב-24% דיוק רשמה הנבחרת האיטלקית במהלך המשחק, כאשר גם השער הבודד שכבשה הגיע מהגבהה של אנטוניו קנדרבה. הנבחרת הישראלית רשמה 2 הגבהות סה"כ (0% דיוק).

8. חילוצי כדור בחצי של היריב. 32 כאלה היו לאיטלקים אמש במשחק, לעומת 9 בלבד של שחקני הנבחרת. בסה"כ, רשמו האזורי 65 חילוצי כדור, לעומת 43 של נבחרת ישראל. אפשר לציין את דוידזאדה עם 9 חילוצים (הכי הרבה בנבחרת) ואת בן חיים הבלם עם 6 חילוצים משלו (שיר צדק עם חילוץ אחד).

לעמוד הפייסבוק של "סקורר"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
חילוצי כדור ישראל איטליה. מערכת וואלה! NEWS
דומיננטיות איטלקית מוחלטת בגזרת חילוצי הכדור/מערכת וואלה! NEWS

9. דריבלים. בפרמטר בו השחקן הישראלי אמור להוכיח את כישוריו. 20 ניסיונות רשמה הנבחרת האיטלקית, לעומת 9 של הנבחרת הלאומית של ישראל. אחוזי הצלחה? ליאור רפאלוב עם 100% הצלחה (2/2) הוא הבולט מבין שחקני הנבחרת. מנגד, אפשר למצוא את אנטוניו קנדרבה שבלט עם 87.5% הצלחה (6/7).

10. זהו הציון אותו נרצה לתת לבלם הוותיק והקפטן החדש של נבחרת ישראל. טל בן חיים, עם 14 סיכולים, 100% הצלחה בניסיונות התיקול, 88% דיוק במסירה והנתון המרשים ביותר- ניצח ב-80% מהמאבקים על כדורים שלא היו בשליטה של שחקן (4/5).

דריבלים ישראל איטליה. מערכת וואלה! NEWS
גם בפרמטר שבו אנחנו אמורים לגלות עליונות או לפחות שיוויון נכשלנו/מערכת וואלה! NEWS
טל בן חיים בלם נבחרת ישראל גולש לרגלי צ'ירו אימובילה שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
נקודת אור בודדת. טל בן חיים/רויטרס
סקורר undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully