וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו ביקר, ניימאר ענה: "נשיא ברצלונה הוא בדיחה אחת גדולה"

עדיין חם בגזרת ניימאר-ברצלונה: הנשיא טען ש"סמכנו על ניימאר ועל אבא שלו הרבה יותר מדי", חלוץ פריס סן ז'רמן הגיב עם הערה עוקצנית. מוריניו מסביר: כך עסקת ניימאר שינתה את השוק לנצח

one

נראה שייקח זמן עד שהקרעים בין ניימאר לברצלונה יתאחו. בשבועות האחרונים אנשים מטעם ברצלונה ומטעם כוכבה החדש של פריס סן ז'רמן מבקרים זה את זו בכלי התקשורת, ואמש (שלישי) המתיחות הגיעה לשיאים חדשים. נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו התראיין לעיתון הספרדי "מארקה" ועקץ פעם נוספת את ניימאר ואביו.

"סמכנו על ניימאר ועל אבא שלו הרבה יותר מדי. זה הלקח המרכזי שאני לוקח מכל הפרשה הזאת", אמר הנשיא. "אני לא יודע למה הוא עזב כי הוא לא הסכים לומר לנו, אבל לא התנהג בצורה ראויה. מה הסיבה שהוא עזב? כסף? רצון להוביל? כאן הוא היה יכול לשחק במועדון הגדול בעולם ולהית מוקף בשחקנים הטובים בעולם. לא ברור מה הניע אותו, אבל הוא שילם את סעיף השחרור והלך".

ניימאר פריס סן ז'רמן מול סנט אטיין. רויטרס
העקיצות נמשכות. ניימאר/רויטרס

זמן קצר לאחר מכן, הגיע תורו של ניימאר להגיב. חלוץ סן ז'רמן הגיב לפוסט אינסטגרם עם תמונתו של ברתומאו, וכתב בתגובה: "הנשיא הזה הוא בדיחה אחת גדולה".

מסתבר שההדים סביב עסקת ניימאר עוד לא נפסקו לחלוטין. אמש התראיין ז'וזה מוריניו ל"סאנדי טיימס" האנגלי וטען ש"ההעברה הזו תשנה את פני השוק לנצח". לשיטתו, "עד היום, כשהחתימו שחקנים בשלב כה מאוחר של הפגרה, קיבלו אותם יחסית בזול. העונה, אחרי ניימאר הכל השתנה. אני חושב שהמחירים מופרזים והכל השתנה לרעה. רומלו לוקאקו, לדוגמא, היה עולה ב-31 באוגוסט אולי 150 מיליון ליש"ט. מאטיץ' היה עולה לנו 60 או 70 מיליון. אני גם די בטוח שאם עסקת פול פוגבה עדיין הייתה היקרה בהיסטוריה, פיליפה קוטיניו היה מגיע לברצלונה במשהו כמו 101 מיליון ליש"ט".

מוריניו הוסיף ש"לצערי הרב, כולם מסתכלים עכשיו על המספר הזה - 200 מיליון - ומעלים את המחירים. שחקן שאמור לעלות 20 מיליון יורו עולה 40, שחקן שאמור לעלות 40 עולה 60, וכן הלאה. שום דבר כבר לא יחזור לקדמותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully