וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון על פרשת זהבי: "חבל שהגענו למצב הזה. שריקות הבוז? רק במדינה שלנו"

6.9.2017 / 7:40

הקשר שערך מאה הופעות ("לא פשוט להחזיק הרבה שנים בנבחרת"), מדבר בפעם הראשונה על הפרשה שעוררה סערה. "צריך לכבד את ההחלטה של ערן. הוא חסר לנו ויודע שעשה טעות"

צילום וידאו: איציק יצחקי, עריכת וידאו: מתן חדד

יוסי בניון חגג אתמול 100 הופעות במדי הנבחרת, דבר שאיש לא עשה לפניו. אתמול, לאחר המשחק, בניון זכה למחיאות כפיים מצד השחקנים ולכבוד גדול גם במלון, כשהשחקנים הרימו כוסית לכבודו. בשעות הלילה הוא קיבל ממנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי חולצה מיוחדת לציון 100 הופעות בנבחרת ישראל. שצוצינסקי סיפר: "ב-18 בנובמבר 1998, כאשר ערך את הופעת הבכורה שלו, אמרתי ליוסי שהוא עוד יגיע למאה הופעות. אני שמח שהגענו יחד ליום הזה". כעת התפנה בניון לדבר על האירוע ההיסטורי וגם על פרשת ערן זהבי.

"זה משהו שלא קורה כל יום. מבחינה אישית אני מאושר להגיע להישג כזה. לא פשוט להחזיק כל כך הרבה שנים בנבחרת", אמר בניון. "חבל, כי היו רגעים במשחק שהתוצאה יכלה להיות אחרת. בסך הכל זו גאווה. בלי קשר להזדמנויות, המחצית הראשונה הייתה מצוינת מכל הבחינות, כולם לחצו. מלבד הדקה הראשונה והאחרונה הם כמעט לא הגיעו למצבים במחצית הראשונה. כולם שיחקו מצוין. במחצית השניה היה טבעי שהם יגבירו את הקצב והם הבקיעו את השער. אם האמנתי שאגיע למאה הופעות? זה לא משהו שאתה חושב עליו ברגע הראשון. בהופעה הראשונה שלי מנהל הנבחרת הבטיח לי שאגיע איתו להופעה המאה. הוא צדק. אתה מגיע ל-60, 70 ו-80 ופתאום שובר את השיא, זה מרגש. בתקופה מסוימת לא זומנתי ולכן חשבתי שזה לא יגיע. לשמחתי, בחודשים האחרונים אלישע כן זימן אותי. אני מאושר שהגעתי להישג הזה. מקווה שכמה שיותר שחקנים יחוו את זה".

עוד בנושא:

חזרה לימי ההפסד בכבוד: נבחרת ישראל נוצחה 1:0 בחוץ על ידי איטליה
לוי: "החזרנו את הכבוד". בניון: "כבר חשבתי שההופעה ה-100 לא תגיע"
הרוש ובן חיים הבלם 7, צדק ובן חיים החלוץ 5: הציונים של נבחרת ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מאושר שהגעתי להישג הזה". בניון מקבל כבוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניון התייחס גם לפרשת ערן זהבי. "חבל מאוד שהגענו למצב הזה. חבל שזה התגלגל איך שזה התגלגל. ערן מאוד חסר לנו, היינו רוצים שיהיה איתנו בחדר ההלבשה. אני חושב שהוא תורם המון לנבחרת ויכל לתרום עוד הרבה. לצערי, במשחק הזה, בהחלטה של רגע ושל עצבים - קרה מה שקרה. הוא יודע שעשה טעות. אם הוא יחזור? זאת החלטה שלו, צריך לכבד את ההחלטה שלו ומה טוב לו ולמשפחה שלו. היינו רוצים שמה קרה לא יקרה. זה התגלגל מתוך שריקות הבוז, שהן יכולות לקרות רק במדינה שלנו. אני לא חושב שצריך לדבר על חזרה כל כך הרבה. ערן לקח החלטה אחרי מחשבה גדולה עם המשפחה שלו. בחודש הבא יש שני משחקים, אחר כך תהיה הפסקה מספיק גדולה של משחקי הנבחרת. יהיה לכולם מספיק זמן לחשוב מה טוב להם ומה לא".

על השאלה האם יהיה שותף לקמפיין הבא ענה: "אף אחד לא חושב עכשיו על הקמפיין הבא, אני חושב עכשיו איך להגיע למשחקי הליגה בצורה טובה עם בית"ר ירושלים. הלוואי שאהיה בכושר טוב, כמו בתקופה האחרונה - אני חייב לציין. אני מרגיש ששיחקתי טוב במשחקים האחרונים בבית"ר. הלוואי ואהיה בסגל בחודש הבא. 101 או 102 הופעות זה הרבה יותר טוב מ-100. אם לא, אתקדם הלאה".

החלוץ טל בן חיים אמר: "ברור שאני מאוכזב, הרבה יותר בגלל ששיחקנו טוב. חבל על השער שספגנו. חבל שלא ניצלנו הזדמנויות. אני חושב שאפשר להיות טיפה מעודדים מההופעה שלנו בעיקר בגלל ההפסד בשבת ומה שעבר על נבחרת ישראל מאז". על השאלה האם טעה כשניסה להקשית מעל בופון במצב הטוב ביותר שהיה לנבחרת במחצית השניה ענה: "אם עשיתי טעות? לא. ממש לא. אתה יודע איך זה בכדורגל, אם אתה מבקיע בצ'יפ כולם מוחאים לך כפיים וכשאתה לא מצליח להבקיע אז אומרים למה לא בעטת אחרת. זה הכדורגל. במחשבה לאחור הייתי עושה בדיוק אותו דבר. במידה והביצוע היה טיפה יותר טוב כמו בפעם שעברה זה גם היה גול. ניר דוידוביץ' שוחח איתי אחרי המשחק. הוא אמר לי שבהתחשב במיקום של בופון זאת הייתה מחשבה נכונה. הבעיה הייתה נטו מבחינת הביצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully