וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:5 את טבריה. רמי גרשון: "עוד לא מיציתי את עצמי"

אתנסיאדיס ורוקאביציה כבשו צמדים במשחק האימון מול היריבה מליגה א', דמארי השלים. הבלם החדש העניק ראיון לאתר הרשמי: "אני מצפה להשתפר. כל התנאים פה בקריטריון אירופי"

רמי גרשון שחקן מכבי חיפה ביציע. ברני ארדוב
כבר לא יכול לחכות לבכורה. גרשון/ברני ארדוב

מכבי חיפה קיימה הערב (שלישי) משחק אימון נגד עירוני טבריה וניצחה 0:5 בכפר גלים. סטפנוס אתנסיאדיס היווני שוב כבש צמד (7 ו-31) וכך גם ניקיטה רוקאביציה (60 ו-79) כשעומר דמארי השלים (42) מול היריבה מליגה א' צפון, אחרי שבישל את שני השערים הראשונים לקלאוס.

ההרכב עמו פתח גיא לוזון: אוהד לויטה, אלון אזוגי, דקל קינן, יונתן לוי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, נטע לביא, גילי ורמוט, קאיו, סטפנוס אתנסיאדיס, עומר דמארי.

עוד בנושא:

מכבי חיפה תוקפת את בוני גינזבורג: "לא ראוי לפרשן אותנו יותר"
עדכונים חיים מסגירת החלון: רודריגס במכבי ת"א, בית"ר הגישה הצעה על ורטה וצירפה את גולדברג

רמי גרשון העניק היום (שלישי) ראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה, ונשאל כיצד ההרגשה לשוב ארצה אחרי שמונה שנים באירופה. "אני מתרגש לקראת הופעת הבכורה שלי בליגת העל", אמר גרשון, שעזב את הפועל ראשון לציון מהליגה הארצית לסטנדרד ליאז' ב-2009. "זה החלום שלי מגיל קטן לשחק בליגת העל ואני שמח שאני הולך להגשים את החלום הזה. כמובן שיש גם חששות כי אני יודע שהכדורגל שונה מאירופה, אבל אני אעשה את המקסימום בשביל לבוא הכי מוכן שאני יכול".

על הציפיות אמר: "בפן האישי אני מצפה מעצמי להציג את היכולת שאני רגיל להציג בשנים האחרונות וגם להשתפר. אני חושב שעדיין לא מיציתי את עצמי מבחינת יכולת, כך שאני מצפה ללכת ולהשתפר עם הזמן. בפן הקבוצתי, לעזור לקבוצה לחזור למקום הטבעי שלה שזה הכי גבוה שאפשר. בינתיים אני מתרשם מאוד לטובה. כל התנאים הם בקריטריון אירופאי, לא שונה בהרבה ממה שהייתי רגיל אליו. זה עוזר לי להסתגל מהר יותר. אני שמח להיות פה. אני מקבל את כל התנאים. אנשים מאוד נחמדים וחמים וזה עוזר לי מאוד".

"הייתי במשחק נגד באר שבע ולא חוויתי דבר כזה", הוסיף שחקן ההגנה, "בחו"ל הקהל בא לקונצרט, פה ראיתי קהל פנאטי שמעודד. הייתה חוויה. אפילו אבא שלי אמר: שמונה שנים באתי לראות אותך בבלגיה ולא ראיתי קהל כזה".

לבסוף, כשהתבקש לספר שלוש הדברים שהאוהדים לא יודעים עליו, אמר: "דבר ראשון, אני בשלן די טוב. השנים בבלגיה היטיבו איתי בנושא הזה. דבר שני, אני אגיד את זה בצניעות, אני שחקן מטקות גדול. דבר שלישי, אני טיפוס ביתי. אני לא יוצא הרבה. מבחינתי הבילוי האולטימטיבי זה עם החברה והחברים בבית, רואים סרט. אפילו אלכוהול אנחנו לא שותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully