וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוי קין וריו פרדיננד נהגו לבעוט ברונאלדו באימוני יונייטד"

ספר חדש של שוער השדים האדומים בעבר חושף פרטים על סדרת החינוך שפרגוסון העביר את הפורטוגלי בתחילת דרכו: "הוא כל הזמן התבכיין, אז סר אלכס נתן לכולם לתקל אותו חופשי. קרעו אותו במכות"

רויטרס

בגרסתו הנוכחית, כריסטיאנו רונאלדו הוא ככל הנראה הכדורגלן הכי שלם בכדורגל העולמי. אבל בעבר הרחוק, כשהיה בתחילת דרכו במנצ'סטר יונייטד, היו חסרים לו לא מעט אלמנטים כדי לממש את הפוטנציאל. כעת מסתבר שסר אלכס ושאר שחקני השדים האדומים נקטו בשיטות מוזרות וייחודיות למדי כדי "לחנך אותו": בספר חדש שפרסם שוער יונייטד בעבר טוני קוטון, הוא חושף את שיטות העבודה הללו.

לטענתו, כשרונאלדו הצטרף למנצ'סטר יונייטד בשנת 2003, כשהיה בן 18, "הוא היה ילד מפונק שזקוק לחינוך מחדש".

"היה לו הרגל מעצבן מאוד - בכל פעם שהוא היה מפסיד קרב על הכדור, הוא היה נשכב על הדשא ומתחיל להתפתל מכאבים", כתב. "סר אלכס החליט שאחת המשימות העיקריות שלו היא להפוך אותו לקשוח יותר. הוא הורה לשאר חברי הצוות המקצועי להתעלם מעבירות שבוצעו עליו במשחקונים פנימיים באימונים. היו כמה מקרים שרוי קין וריו פרדיננד בעטו בו בעוצמה רק כדי לחשל אותו. הם כל הזמן אמרו לו כמה הוא רך ומפונק מדי, ואחר כך קרעו אותו במכות באימונים. זה היה מחזה מוזר מאוד".

כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד ב-2003. Alex Livesey, GettyImages
ימים קשים. רונאלדו בחודשים הראשונים ביונייטד/GettyImages, Alex Livesey

קוטון מספר ש"המשחקונים הפנימיים הללו היו אינטנסיביים מאוד ואף לא לקח שבויים. רונאלדו המסכן לא ידע מה מחכה לו כשהעז לצחוק עם אחד הוותיקים באימון. הם גרמו לו להבין איזה יחס הוא יקבל אם ימשיך לצחוק איתם".

* עוד בנוגע לרונאלדו: פלה התראיין אמש (שני) לאתר Goal והתייחס בין היתר לעובדה שרק בשבוע שעבר כריסטיאנו רונאלדו עקף אותו במספר השערים בנבחרת. פלה עמד על 78 שערים במדי ברזיל, ולרונאלדו יש כעת 79 במדי פורטוגל. "זה נחמד, ראיתי את השער של רונאלדו והוא היה יפה מאוד, אבל זה לא אומר שהוא באמת משתווה אליי. כשהוא יגיע ל-1,283 שערים בקריירה, דברו איתי", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully