וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואכים לב התמוגג: "הראנו כמה כדורגל יכול להיות טוב ושמח"

מנג'ר גרמניה חגג את ה-0:6 המוחץ על נורבגיה במוקדמות המונדיאל: "לא נתנו ליריב שום סיכוי". רוברט לבנדובסקי זעם על השופט שלא אישר שער חוקי שלו בניצחון פולין 0:3 על קזחסטן

טימו ורנר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
"תמיד מחכה לזימון לנבחרת". ורנר/רויטרס

משחקי מוקדמות המונדיאל אמש (שני) עמדו בסימן ה-0:6 המוחץ של גרמניה במשחק הביתי מול נורבגיה במסגרת בית ג'. אלופת העולם דוהרת לעבר השתתפות בטורניר ברוסיה עם מאזן מושלם של שמונה ניצחונות ויחס שערים מרשים מאוד של 2:35.

מאמן גרמניה יואכים לב פרגן לשחקניו אחרי ההצגה מול נורבגיה ואמר: "היום הראנו כמה כדורגל יכול להיות טוב ושמח. במחצית הראשונה שיחקנו כדורגל מצוין, היו לנו הזדמנויות גדולות לכבוש, לחצנו את היריב ועשינו את שלנו. במחצית השנייה ניסינו לשמור על הקצב כדי לא לתת ליריב שום סיכוי לחזור למשחק וגם זה עבד טוב מאוד". לב הדגיש כי האווירה במגרש הייתה טובה. זאת בניגוד למשחק הקודם של המנשאפט מול צ'כיה אליו התייצבו אוהדים ניאו נאצים ששרו שירים גזעניים והשמיעו קללות.

החלוץ טימו ורנר שהחל את הקריירה באצטדיון בו נערך המשחק בשטוטגרט וכבש צמד הוסיף: "ברמה המנטלית לקחנו את המשחק הזה ברצינות. עבורי זה היה מיוחד מאוד לכבוש כאן. גדלתי במקום הזה וזה היה מרגש מאוד להחזיר להם על האהבה שקיבלתי. אני תמיד מצפה בקוצר רוח לקבל זימונים לנבחרת".

בצפון אירלנד שניצחה את צ'כיה והבטיחה את השתתפותה בפלייאוף מתחילים במלחמה פסיכולוגית נגד היריבה העתידית. המנג'ר מייקל אוניל הכריז: "אני חושב שכל נבחרת חוששת מהשלב הזה ואלו שאמרו בעבר שרוצים לקבל אותנו ודאי יעדיפו להימנע ממפגש מולנו בשלב הזה".

בית ו': אנגליה ניצחה את סלובקיה, עלי הניף אצבע משולשת

רוברט לבנדובסקי, נבחרת פולין,. רויטרס
שער חוקי לא אושר, אך הניצחון הושג. לבנדובסקי מול קזחסטן/רויטרס

בבית ה' פולין עשתה צעד נוסף לעבר ההעפלה לאחר 0:3 ביתי חלק על נבחרת קזחסטן. עם זאת, הכוכב הגדול של הפולנים רוברט לבנדובסקי שכבש את השער השלישי בפנדל היה רחוק מלהיות מרוצה ואמר: "ידענו שאנחנו חייבים לנצח ואני חשוב שהיינו צריכים להבטיח את הניצחון כבר בתחילת המשחק". אגב, במהלך המשחק השופט לא אישר שער חוקי לחלוטין של לבנדובסקי לאחר שלא שם לב כי כדור חופשי שלו עבר במלוא היקפו את קו השער. על כך אמר החלוץ הפולני: "אני ראיתי מ-25 מטר שהיה גול. אז השופט לא ראה? החלטה מאוד מוזרה".

עוד באותו נושא

מוקדמות גביע העולם: גרמניה - נורבגיה 0:6, אנגליה - סלובקיה 1:2

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully