וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראה ברצאלי: "לבקר את ג'אנלואיג'י בופון זה טירוף"

רגע לפני המפגש עם נבחרת ישראל (שלישי, 21:45, כאן11), שחקן יובנטוס ונבחרת איטליה הגן על חברו שחטף ביקורות אחרי ספרד והוסיף: "לא להעפיל למונדיאל יהיה מרסק, אסור לחשוב על זה"

איציק יצחקי

נבחרת איטליה תארח הערב (שלישי, 21:45, כאן11) את נבחרת ישראל בניסיון להתאושש מהתבוסה 3:0 לספרד ביום שבת ולעשות צעד נוסף אל עבר הגביע העולמי ברוסיה.

בסיום התבוסה בשבת נשמעו לא מעט ביקורות על קפטן הנבחרת ג'אנלואיג'י בופון - ביקורות אותן דאג חברו ליובנטוס אנדראה ברצאלי להדוף. "המבקרים של בופון מצחיקים אותי, אבל הם יכולים להישאר. עבורי, לבקר אותו זה טירוף, צריך קצת היגיון".

על ההפסד ותמונת הסיכויים של האזורי להעפיל למונדיאל 2018 אמר ברצאלי: "להפסיד 3:0 זה לא טוב, אבל זה יכול לעזור לנו לגדול, גם לצעירים. לא להעפיל למונדיאל יהיה מרסק, אבל אסור לנו לחשוב על זה כרגע".

בופון עצמו נשאל על ידי התקשורת הספרדית מי החלוץ הכי טוב שפגש, ונקב ברונאלדו הברזילאי: "הוא גרם לי כל מיני סוגים של בעיות. הוא היה השחקן המושלם, היה לו כוח, מהירות וכישורים טכניים. הוא היה שחקן מהמם, כאילו נוצר במעבדה".

לא מן הנמנע שהמאמן ג'אמפיירו ונטורה יפתח פעם נוספת באותו מערך - 4:2:4. "ספרד היתה עדיפה עלינו, אבל כעת אנחנו מתרכזים בהעפלה לפלייאוף, אנחנו אפילו לא חושבים על אפשרות שלא נעפיל. כשפגשנו בפעם שעברה את ישראל היא הקשתה עלינו. הייתי מעדיף לפגוש אותם אחרי ניצחון, אבל גם הם הפסידו במשחק הקודם".

עוד בנושא:

לפני איטליה: אלישע לוי ערך אסיפה מסכמת, השחקנים הזילו דמעה
לא להדהים, אולי להרדים: ישראל תצטרף לבודדות שחילצו נקודה באיטליה?
ג'אנלואיג'י בופון על ערן זהבי: "לקפטן אסור לעשות דבר כזה"

שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
יש בדברים של ברצאלי משהו. בופון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully