וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד סוחרת בבחירת הסיבוב הראשון שקיבלה בטרייד עם בוסטון

הקאבס רוצים "לנצל כל רגע שלברון נמצא כדי לרוץ לאליפות" ומעוניינים לצרף כוכב נוסף תמורת הבחירה הגבוהה. אייזאה תומאס מתחיל את הליך השיקום, לוואר בול יורה: "לברון מגיע ללייקרס, זה בדוק"

הבעלים של קליבלנד קאבלירס דן גילברט עם הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן. AP
מעוניין לצרף עוד כוכב. קובי אלטמן עם דן גילברט/AP

קליבלנד ממשיכה להתכונן לפתיחת העונה, בצל ההתאוששות של כוכבה החדשה אייזאה תומאס מפציעה. הרכז שהצטרף לקבוצה במסגרת הטרייד הגדול עם בוסטון יחל את הליך השיקום של הירך בה נפצע במהלך הפלייאוף בעונה החולפת כבר השבוע, מתוך תקווה לחזור בהקדם למגרשים. ההערכות בנוגע לשובו לא חד משמעיות: תומאס עצמו טען שיחזור לאימונים לפחות באופן חלקי כבר לקראת מחנה האימונים של הקאבס, בעוד על פי דיווחים אחרים הוא אמור לחזור לפעילות מלאה רק בעוד חודשיים.

כך או כך, נדמה שהקאבס עושים מאמצים כדי לצרף כוכב נוסף לסגל. על פי דיווח ב-Cleveland.com, הג'נרל מנג'ר קובי אלטמן החל לסחור בבחירת הסיבוב הראשון שקיבל מבוסטון במסגרת הטרייד הגדול. הבחירה, ששייכת במקור לברוקלין, עשויה להתברר כבחירת טופ חמש בדראפט הקרוב, ולכן נחשבת לאטרקטיבית במיוחד.

תחילה נדמה היה שהקאבס ינצלו את הבחירה כדי לבנות את הקבוצה מחדש על כוכב צעיר ביום שאחרי עזיבת לברון ג'יימס, אולם כעת מתברר שהתוכניות שלהם אחרות והם מעוניינים "לנצל עד תום כל רגע שלברון נמצא בקבוצה כדי לרוץ לאליפות". על כן, הם מחפשים טרייד על בחירת הדראפט במסגרתו הם מקווים לקבל שחקן בכיר נוסף, אולי אפילו לפני פתיחת העונה.

עוד בנושא:

חילופי אש: ההתפתחויות המשונות סביב טרייד השנה ב-NBA
אירווינג הוצג בבוסטון: "לא דיברתי עם לברון מאז שביקשתי טרייד"

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. AP
LA קוראת לו. לברון/AP

עתידו של לברון, אגב, ממשיך להיות הנושא החם ב-NBA. לאחרונה כל הסימנים מצביעים על כך שבתום העונה, כשחוזהו בקליבלנד יסתיים, הוא יעבור ללייקרס כדי לשלב כוחות עם הרכז המדובר לונזו בול. אביו של בול, לוואר, נשמע אמש נחרץ למדי בנוגע לאפשרות שג'יימס יעבור ל-LA. "ממה שאני מבין, זה הולך לקרות, וזה די בדוק. יהיה נהדר", אמר. "הוא הולך לומר לעצמו, זכיתי באליפות במיאמי, הבאתי אליפות לקליבלנד, ועכשיו אביא אליפות ללייקרס. כך אהפוך לשחקן היחיד שזוכה באליפויות בשלוש קבוצות שונות. אני בטוח שזה מה שעובר לו בראש".

בול האב הוסיף ש"לברון הולך להתאהב בלונזו. שניהם מבינים את המשחק, שניהם אוהבים למסור, שניהם אוהבים להנהיג. זה יהיה שילוב מופלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully