וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בספרד ובצרפת לא מתעלמים מסערת זהבי: "כאוס שובר שיאים בישראל"

"מארקה" מספר על ההשוואה לג'רארד פיקה, "ל'אקיפ" מדווח כיצד "הוא נגעל מהאוהדים", ובאיטליה דווקא בטוחים שכעת ישראל מסוכנת יותר: שערוריית הקפטן לשעבר סוקרה בהרחבה גם באירופה

קובי אליהו

גם ברחבי אירופה מסקרים בהרחבה את הסערה סביב ערן זהבי. השלכת סרט הקפטן, ההשעייה והודעת הפרישה שבאה לאחר מכן מעוררת עניין במיוחד באיטליה, יריבת נבחרת ישראל הערב (שלישי, 21:30, כאן11), אבל מסתבר שלא רק.

בעיתון הספרדי "מארקה" פורסמה אמש כתבה נרחבת על ההתפתחויות סביב זהבי תחת הכותרת: "משבר בנבחרת ישראל".

"דיפלומטיות מעולם לא הייתה הצד החזק של ערן זהבי, הכדורגלן הישראלי שמרוויח הכי הרבה בהיסטוריה", דווח שם, וצוין כי התקשורת הישראלית ערכה השוואות בין זהבי לפיקה, שספג קריאות בוז מאוהדים של נבחרת ספרד במדריד ממש באותו ערב. "הפרשנים אמרו - אם פיקה מסוגל לשאת את קריאות הבוז הללו, גם זהבי יכול. זהבי טעה והוא מודע לכך, אבל אף אחד לא ציפה לקריאות הבוז הללו בחיפה. אבל למקרה זהבי יש לפחות אספקט חיובי - הוא מצליח להסיט את תשומת הלב של האוהדים הישראלים ממה מהיכולת העלובה של השחקנים, שזה מה שמטריד באמת".

עוד בנושא:

ג'אנלואיג'י בופון על ערן זהבי: "לקפטן אסור לעשות דבר כזה"
טל בן חיים ישמש כקפטן מול איטליה, תומר חמד נטש את האימון
"בשבילנו, תמיד תהיה קפטן הנבחרת": ערן זהבי המריא לסין

ערן זהבי בנתב"ג. קובי אליהו
"דיפלומטיות מעולם לא הייתה הצד החזק שלו". זהבי ממריא לסין/קובי אליהו

גם בעיתון הצרפתי הפופולרי "ל'אקיפ" סופר בהרחבה על המקרה וצוין כי גם פוליטיקאים התערבו בהחלטות סביב הנושא. "ערן זהבי איבד את קור הרוח שלו אחרי שנגעל מהאוהדים", נכתב שם. "למרות הצלחות רבות במועדונים בהם שיחק, זהבי מעולם לא הביא את ההצלחה הזו לנבחרת, ומאז רודפים אותו. הכאוס בישראל שובר שיאים".

מטבע הדברים, גם באיטליה לא העלימו עין מההתפתחויות הדרמטיות במחנה הישראלי. אחרי שג'אנלואיג'י בופון והמאמן ג'אמפיירו ונטורה התייחסו לנושא וביקרו מרומזות את זהבי, גם התקשורת האיטלקית נדרשה לכך. ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב כי "הבלאגן סביב ערן זהבי עשוי לפעול לטובת ישראל, שמגיעה בלי שום לחץ למשחק. איטליה צריכה להיזהר עוד יותר, דווקא בגלל הסיפור הזה". ב"לה סטמפה" סופר כי ישראל תבוא "כמו חיה פצועה" למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully