וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלה עלי: "סימנתי את האצבע המשולשת כבדיחה לעברו של קייל ווקר"

קשר אנגליה הכחיש כי ביצע תנועה מגונה לעבר השופט ב-1:2 על סלובקיה במוקדמות המונדיאל. לטענת עלי הוא בסך הכל צחק עם חברו לנבחרת. סאות'גייט: "לעלי יש תקשורת מוזרה עם ווקר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעלה לו ביוקר? דלה עלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחזור השמיני בבתים ג', ה' ו-ו' במוקדמות גביע העולם נערך אמש (שני) כשבמוקד עמד ה-0:6 הקל של גרמניה מול נורבגיה וה-1:2 של אנגליה נגד סלובקיה.

למרות הניצחון של האנגלים, הדבר שגנב את מרבית ההצגה מהניצחון שקירב את שלושת האריות מאוד לגביע העולם ברוסיה, היה דווקא דלה עלי. קשר טוטנהאם סימן אצבע משולשת, ככל הנראה לכיוון השופט במהלך המשחק וצפוי להיענש על כך. עלי היה עצבני לאחר תיקול של בלם סלובקיה מרטין שקרטל וזעם על כך שהשופטים לא הגנו עליו לאחר מכן וככל הנראה סימן את האצבע המשולשת לכיוון השופט קלמון טרפן. למזלו של עלי, השופט סובב את גבו אליו כך שהוא לא ראה את המחווה המכוערת במקום, אבל גם כך קיימת אפשרות שדלה עלי ייענש בחומרה על המעשה.

עלי עצמו טען לאחר המשחק כי בציע את התנועה לעבר קייל ווקר עימו שיתף פעולה עד לאחרונה במדי טוטנהאם. עלי צייץ לאחר המשחק בטוויטר: "רק להבהיר, התנועה הערב הייתה בדיחה ביני לבין חברי הטוב קייל ווקר. מתנצל אם מישהו נפגע מכך".

מנג'ר אנגליה גארת' סאות'גייט הגיב לתקרית כשאמר: "רק עכשיו אמרתם לי שקרתה התקרית הזו, לא הייתי מודע לזה. לא ראיתי את זה, אבל נתבונן בזה שוב בימים הקרובים". לאחר שבירר את הפרטים הציג מנג'ר אנגליה את הגרסה הבאה: "דלה ביצע את התנועה לעברו של קייל. יש להם דרך מוזרה לתקשר ביניהם וזה מה שקרה במשחק".

ההסבר של דלה עלי

על המשחק עצמו אמר סאות'גייט: "לחזור מפיגור נגד נבחרת עם שחקנים ברמה כל כך גבוהה, במיוחד בקישור, היינו צריכים להראות אופי ואני שמח שהראינו אופי. מרכוס רשפורד הראה, כמו שאר השחקנים, אופי נהדר. הוא ביצע טעות שהובילה לשער של סלובקיה, אבל המשיך להילחם. הרבה דיברו איתי על הקהל, אבל האוהדים היו נהדרים הלילה והוכיחו את החשיבות שלהם בשבילנו. מרכוס נמצא בשלב מוקדם בקריירה שלו אז אנחנו צריכים לשמור על פרופורציות. הוא מלהיב, נתנו לו לנוח מהטורניר של הנבחרת הצעירה בקיץ והוא הרוויח מזה".

אריק דייר, שכבש את שער השוויון, אמר: "התחלנו את המשחק חלש ואני שמח שהצלחתי לכבוש את השער שהחזיר אותנו לחיים. לאחר מכן שלטנו במשחק. קשה לשים את האצבע על מדוע התחלנו חלש כל כך, לא היינו אגרסיביים מספיק והיינו באיחור של שתי שניות מהם בכל מסירה. הדרך בה חזרנו הייתה חיובית. הייתה בי אמונה. כשחזרנו ל-1:1 ירדנו לחדר ההלבשה והתחושה הייתה שאנחנו הולכים לנצח. אנחנו רוצים לבנות מערכת יחסים חיובית עם האוהדים. אנחנו זקוקים לתמיכה שלהם ורוצים לשחק בצורה שתעזור להם לתמוך בנו".

(עדכון ראשון: 00:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

ברשת כמובן לא פספסו הזדמנות לצחוק על האירוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully