וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אלדשטיין: "חייבים הגנת ברזל", גיורגי שרמדיני: "תמיד כיף לחזור לתל אביב"

4.9.2017 / 22:10

אחרי הניצחון הגדול על גרמניה, נבחרת ישראל תעלה מחר (שלישי, 21:30, ספורט 5) למשחק חשוב נגד גאורגיה והסנטר ששיחק בעבר במכבי תל אביב במסגרת היורובאסקט: "הקהל ידחוף אותנו"

עריכה: יוסי ציפקיס

אחרי הניצחון הגדול על גרמניה, תעלה מחר (שלישי) נבחרת ישראל למשחקה הרביעי ביורובאסקט 2017 בתל אביב כשתפגוש את נבחרת גאורגיה (21:30, שידור ישיר בספורט 5). הנבחרת ערכה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, כשהאווירה במחנה הישראלי מלאת אופטימיות לקראת ההתמודדות, ולרשות ארז אדלשטיין עומד סגל מלא וללא פציעות.

בנבחרת יודעים כי אחד המפתחות הבולטים למשחק נגד הגאורגים יהיה לשמור על ריצ'רד האוול מבעיית עבירות. הסנטר המתאזרח שהצטיין בשני המשחקים האחרונים, נשמר מבעיית עבירות במשחק נגד גרמניה, אך העובדה כי שחקני הפנים של הגרמנים לא מרבים לשחק מתחת לסל עזרה לו במשימה זו. לגאורגים שני שחקני פנים בולטים - זאזה פאצ'וליה, שחקנה של גולדן סטייט ווריורס, וגיורגי שרמדיני, אקס מכבי תל אביב, ששיחק בעונה החולפת באנדורה הספרדית.

ישראל תדע עוד לפני המשחק את התוצאה החשובה מהמשחק בין גרמניה לאיטליה, כשניצחון של איטליה יאפשר לנבחרת של ארז אדלשטיין להפסיד עד 5 נקודות הפרש ועדיין להיות במצב סביר לעלייה. אם הגרמנים ינצחו את האיטלקים, ישראל תהיה חייבת לנצח גם את גאורגיה וגם את אוקראינה כדי לעלות לשמינית הגמר.

עוד בנושא:

תמונת הסיכויים ביורובאסקט: הפסד לגאורגיה עלול לסיים את דרכה של נבחרת ישראל
נבחרת ישראל מאושרת, עומרי כספי: "לפעמים המזל משחק לטובתך", בגרמניה מתלוננים
יורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה 80:82 את נבחרת גרמניה

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
יקווה לתוצאות טובות בשאר המגרשים. ארז אדלשטיין/יוסי ציפקיס

ארז אדלשטיין אמר לקראת המשחק: "קשה לי להאמין שבאליפות אירופה יכולה להיות נפילת מתח. אנחנו רוצים לבוא עם אותן אנרגיות. ברור שהיה איזה הייפ אתמול בצורה שבה המשחק הסתיים. אני קורא לקהל להגיע מחר. מקווים שיהיה מגרש מלא והקהל ידחוף אותנו גם במצבים קשים שנזנק על הרצפה במצבים שקשה להאמין".

על גאורגיה: "כדי למנוע את הכדור מהצבע יש שתי דרכים או להרחיק את הכדור מהצבע או לסגור את הצבע. אנחנו ננסה לעשות משהו באמצע. אנחנו חייבים הגנת ברזל מחר. בלי להתמקד יותר במה ואיך זו חייבת להיות הגנת ברזל. יש שחקנים שהיו בעומס גדול אתמול וסוחבים עומס מתחילת הטורניר.

לגבי הרבע השלישי, בו הנבחרת מראה חולשה עד כה בטורניר: "יש לנו מחשבות על הרבע השלישי, אבל נראה איך המשחק יתפתח. אין לי מושג לגבי תמונת הסיכויים ואני לא רוצה לשמוע. אני חושב חיובי. כשהיינו במינוס 14 מול ליטא היה פסק זמן שאמרתי שאנחנו מנצחים את המשחק. אני מאמן בכל מצב. אני מתעסק ברמת הביצוע שלנו. אני רוצה לנצל את האנרגיה כדי להיכנס לשטף שאנחנו רוצים. צריך לדעת להתמודד עם כל סיטואציה".

עוד באותו נושא

יורובאסקט: נבחרת ישראל ניצחה 80:82 את נבחרת גרמניה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת גאורגיה גיורגי שרמדיני. יוסי ציפקיס
"לישראל יש שחקנים מעולים". גיורגי שרמדיני/יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת גאורגיה, איליאס זורוס: "יהיה משחק קשה. לשתי הקבוצות יש סיכוי להעפיל לשלב הבא. נהיה חייבים להיות מרוכזים ומפוקסים ולהגיב בהתאם לסגנון שבה ישראל משחקת. אני לא חושב שההפסדים לגרמניה ואוקראינה היו הפתעה, אפשר לקרוא לניצחון על ליטא הפתעה. זה כדורסל, יש ימים שמשחקים יותר טוב וימים שמשחקים פחות טוב. אנחנו מנסים לעשות את הכי טוב שלנו, אנחנו מכירים את עצמנו, יודעים שיש לנו בעיות ופציעות וידענו למה לצפות מהשחקנים שלנו. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו פחות טוב ולכן הפסדנו, אבל נשארנו יחד, כקבוצה, ונצטרך להילחם עד הסוף".

על המשחק נגד ישראל: "יש לנו בית קשה מאוד עם קבוצות טובות. כל קבוצה יכולה לנצח במשחק נתון. ישראל היא נבחרת שמשחקת מהר מאוד. אין לה הרבה גודל בעמדה מספר חמש, אבל הם זזים בצורה נהדרת ומשתפים פעולה אחד עם השני בצורה טובה. יהיה קשה, אבל נצטרך לשלוט במשחק ובקצב".

גיורגי שרמדיני: "תמיד כיף לחזור לתל אביב. היה לנו משחק ראשון מעולה וניצחנו את אחת הנבחרות החזקות בבית שלנו. אחרי זה הגיעו שני הפסדים בהם פספסנו המון זריקות וזה דבר רע עבורנו. לישראל יש שחקנים מעולים וצוות אימון מעולה. הם חברים שלי, אבל אנחנו חייבים לשחק זה נגד זה. זה משחק חשוב".

שחקן נבחרת ישראל גיא פניני. יוסי ציפקיס
גיא פניני באימון/יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל עומרי כספי. יוסי ציפקיס
עומרי כספי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully