וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשבילנו, תמיד תהיה קפטן הנבחרת": ערן זהבי המריא לסין

4.9.2017 / 20:15

אשתו של שחקן גוואנגז'ו R&F ושלושת ילדיו טסו איתו בחזרה למזרח. כ-20 אוהדי מכבי תל אביב אמרו לו בשדה: "עוד תחזור בגדול". קבוצתו הביעה תמיכה, רעייתו: "תחשוב על עצמך לפני אחרים"

קובי אליהו

על רקע פרשת סרט הקפטן והפרישה מנבחרת ישראל, ערן זהבי המריא הערב (שני) לסין דרך הונג קונג, הגיע לשדה התעופה עם אשתו שי ושלושת ילדיו. כ-20 אוהדים של מכבי תל אביב הגיעו להיפרד ממנו, חיבקו אותו, הצטלמו איתו, איחלו לו בהצלחה ואמרו לו: "בשבילנו תמיד תהיה קפטן הנבחרת. אוהבים אותך, לא היית צריכה לסיים כך ואנחנו מאמינים שעוד תחזור בגדול".

קבוצתו הסינית של ערן זהבי גוואנגז'ו R&F פרסמה היום (שני) הודעת תמיכה בכוכב הישראלי שלה. בהודעה של המועדון הסיני אליו הצטרף זהבי בקיץ 2016 והפך כמעט באופן מידי לאחד מכוכביו נכתב: "מאז חודש יוני שנת 2016 הפך ערן זהבי לשם נרדף למלך שערים ולכוכב כדורגל שנכנס ללב של האוהדים. הוא כוכב כדורגל עצום ואנחנו מחכים לו ותומכים בו יותר מאשר בעבר".

סמנכ"ל המועדון התייחס ישירות לאירוע השלכת סרט הקפטן ואמר: "שמענו על המקרה שהתרחש. כמובן שיש טעות במעשה אבל אני מאמין שזו לא הייתה התנהגות דרמטית מצידו. לדעתי גם אי אפשר לנתק את האווירה השלילית (באצטדיון) מהמעשה עצמו. מעבר לכך אנו לא מעוניינים להגיב יותר על המקרה. נותר לנו רק לחכות לשובו של זהבי ולהעניק לו תמיכה".

זהבי מתחרה העונה על תואר מלך השערים בליגה הסינית. הוא כבש העונה 24 שערים ב-23 שערים בליגה הסינית גוואנגז'ו R&F תחת הנהגתו מתחרה העונה על מקום בליגת האלופות של אסיה.


עוד בנושא
אלישע לוי לשחקנים: "שאף אחד לא יספר לכם שאתם לא מחויבים"
ביטון: "צריך לכבד יותר את בניון וזהבי. התייחסו אליו כמושיע"
מרגיש בעמדת מיעוט ושנעשה לו עוול: מאחורי הקלעים של פרישת ערן זהבי

ערן זהבי בנתב"ג. קובי אליהו
נפרד. זהבי ואוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו

יש לציין כי פרשת סרט הקפטן והפרישה של ערן זהבי מנבחרת ישראל סוקרה בתקשורת הסינית ודיווחים אודותיה הופיעו באתרי הספורט המרכזיים במדינת הענק. במהלך העונה האחרונה פירגנו כלי תקשורת בסין לזהבי על יכולתו וציינו כי הוא המועמד הוודאי לזכייה בתואר מלך שערי הליגה.

במקביל שי זהבי, רעייתו של השחקן פרסמה הודעת תמיכה בבעלה באינסטגרם וכתבה: "תחשוב על עצמך לפני שאתה חושב על אחרים, תלמד שהאויבים שלך יחכו לך בכל שלב בחיים והאוהבים שלך ילכו לצידך לאורך כל הדרך. אז תדע אהוב שלי שכולנו לצידך באש ובמים, וברע מאוחריך בכל החלטה ולצידך לאורך כל הדרך. אוהבת אותך יותר מכל דבר בעולם הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully