וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: טל בן חיים ישמש כקפטן מול איטליה, תומר חמד נטש את האימון

בלם מכבי תל אביב מונה לקפטן בעקבות פרישת זהבי. אלישע לוי: "הוא טעה פעם נוספת כשפרש". שכטר בכוננות בגלל פציעת חמד שסובל מכאבים בשריר הירך, אלחמיד יפתח כמגן? (ג', 21:45, כאן 11)

איציק יצחקי

אחרי ההפסד הביתי המשפיל למקדוניה ובצל סערת ערן זהבי שהודיע על פרישה מהנבחרת הלאומית, תתארח מחר (שלישי, 21:45, כאן11) ישראל אצל נבחרת איטליה במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018, בניסיון להשיב מעט מהכבוד האבוד. הנבחרת ערכה היום את האימון המסכם לקראת המשחק כשתומר חמד נטש באמצע האימון בשל מתיחה בשריר הירך האחורי.

עוד בנושא:

אלישע לוי לשחקנים: "שאף אחד לא יספר לכם שאתם לא מחויבים"
ביטון: "צריך לכבד יותר את בניון וזהבי. התייחסו אליו כמושיע"
מרגיש בעמדת מיעוט ושנעשה לו עוול: מאחורי הקלעים של פרישת ערן זהבי

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל עם טל בן חיים. איציק יצחקי
אלישע לוי וטל בן חיים במסיבת העיתונאים/איציק יצחקי

אלישע לוי לא תרגל הרכב לקראת המשחק, אך החליט לערוך מהפכה שכוללת החלפת חלק משחקני ההגנה ולעלות במערך מעט הגנתי יותר – מערך של שלושה קשרים במרכז השדה, כשביבראס נאתכו הוא זה שעשוי לקבל את המושכות במקום מיכאל אוחנה. טאלב טואטחה וחאתם עבד אלחמיד נמצאים גם הם בתמונה כשהאחרון עשוי לפתוח כמגן ימני. לוי שקל לפתוח עם דוד קלטינס, אך מתלבט לאור הניסיון הרב של אלחמיד בעמדה הזאת. שיר צדק וטל בן חיים ימשיכו לפתוח כבלמים. על פי התכנית, תומר חמד אמור לפתוח בחוד, ורק מחר לוי יידע אם ישחק. אם לא יוכל, נראה שאיתי שכטר הוא זה שיפתח. בנוסף, ישנה התלבטות בין ליאור רפאלוב לטל בן חיים. לגבי עמדת השוער, היכולת של עומרי גלזר במשחק האחרון הביאה את המאמן להתלבטות בעניין. אריאל הרוש עשוי להיות זה שמקבל את המפתחות. אלישע לוי מתכנן גם לאפשר דקות משחק ליוסי בניון שיציין את ההופעה ה-100 שלו במדים הלאומיים.

מאמן נבחרת ישראל אלישע לוי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני חושב שבאמת היינו מאוכזבים מהתוצאה מול מקדוניה. בנוגע לערן זהבי, ברור שהוא עשה טעות והוא יודע את זה, הוא עשה גם טעות בפעם השנייה בעצם העובדה שהוא החליט לפרוש. זה ציער אותי לשמוע. אני רוצה להאמין שזה לא סוף פסוק. כל בנאדם מועד וברור לנו שהוא טעה וגם ברור לו. התגובה שלנו הייתה מידתית, אבל לא תולים אף אחד במרכז העיר. ברור שיהיה קשה מול איטליה, התוצאה מול מקדוניה הייתה רעה. מקדוניה קבוצה טובה, היה פער בין מה שרצינו לבין מה שקרה במגרש.

"ראיתי דברים טובים מול מקדוניה, לא נשברנו בשום שלב יצרנו 4-5 הזדמנויות לגול. אנחנו נשחק מחר מול אחת הנבחרות הטובות בעולם. הם ספגו מכה מספרד, מכירים את החזקות שלהם, אנחנו מאמינים ויודעים את יחסי הכוחות אבל נעשה הכל כדי להיראות טוב. בדעה האישית שלי אני חוזר ואומר, זהבי טעה הוא היה צריך להרגע, אני מקווה שהוא יחזור לשחק בנבחרת ישראל. אנחנו נעשה התאמות לגבי האיטלקים, לא רואה שינויים גדולים אבל כן נעשה התאמות ונעלה במערך הנכון. לגבי חמד, תלוי איזה מערך אבחר ואז אקבע אם הוא ישחק. אם הוא ירגיש טוב, הוא בתמונה".

לוי הוסיף: "זה לא סוד שאצלנו תמיד הכל שחור או לבן. קיצוני מאוד. מי שרוצה להיות מאמן נבחרת צריך לדעת לעמוד בלחצים ולנטרל סוגי רעש כאלה ואחרים. אנחנו חיים בעידן שכל אחד יכול לומר מה שהוא רוצה. לא אגיד שהמדיה היא נגד אבל יש ידיעות לא נכונות. התגובה שלי לגבי זהבי? אמי לא מסוג המאמנים שעושים משפט שדה אחרי חמש דקות. אני תמיד בודק את הדברים מדבר עם השחקן חושב ומגיב".

הבלם טל בן חיים: "ערן שחקן מצוין אין על זה עוררין. הוא קיבל החלטה בסערת רגשות. קרו מקרים בעבר ששחקן חזר בו ואני מקווה שזה לא סופי. יש לנו משחק חשוב מחר. לא יכולים להרשות לעצמנו להתעסק בדברים האלה".

הרכב משוער, נבחרת ישראל: אריאל הרוש (עומרי גלזר); חאתם עבד אלחמיד, שיר צדק, טל בן חיים, טאלב טואטחה (אופיר דוידזאדה); אלמוג כהן, ביבראס נאתכו, מרואן קבהא, טל בן חיים (ליאור רפאלוב), מאור מליקסון; תומר חמד (איתי שכטר).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שוער נבחרת איטליה ג'אנלואיג'י בופון עם המאמן ג'אמפיירו ונטורה. איציק יצחקי
גם להם יש מה להגיד על זהבי. ונטורה ובופון/איציק יצחקי

ההפסד 3:0 בספרד קבע כי סיכוייה של איטליה להעפיל למונדיאל מהמקום הראשון הם קלושים. האזורי יסיימו ככל הנראה במקום השני בבית ז' ויצטרכו לעבור את שלב הפלייאוף. עד אז, הם מקווים לפרוק תסכול מול ישראל וכמובן להאריך את הרצף הביתי במוקדמות המונדיאל - 52 משחקים ללא הפסד (איטליה מעולם לא נוצחה).

על פי הדיווחים האחרונים מהמחנה האיטלקי, נראה שלמרות הביקורות הרבות שספג בעקבות העמידה הטקטית בתבוסה במדריד, ג'אן פיירו ונטורה ימשיך עם ה-4-2-4 שלו והשינויים היחידים יהיו שינויים כפויים: דוידה אסטורי במרכז ההגנה במקום לאונרדו בונוצ'י המוצהב ואנדראה קונטי כמגן ימני במקום לאונרדו ספינאצולה הפצוע, כשמתאו דרמיאן ששיחק בצד ימין נגד ספרד יוסט לעמדת המגן השמאלי.

במערך הזה, לורנצו אינסינייה ימשיך בתפקיד הקיצוני השמאלי בו אכזב נגד ספרד. אחיו אף תקף בפייסבוק את המאמן ונטורה וכתב: "איך לורנצו יכול לשחק טוב כשהוא משחק בצד? תודה לאל שנאפולי של סארי היא הנבחרת האמיתית שלו".

(עדכון ראשון 18:30)

תומר חמד שחקן נבחרת ישראל. איציק יצחקי
תומר חמד באימון/איציק יצחקי
ג'אמפיירו ונטורה מאמן נבחרת. איציק יצחקי
ונטורה הערב/איציק יצחקי
שחקני נבחרת איטליה. איציק יצחקי
שחקני איטליה/איציק יצחקי
טל בן חיים בלם נבחרת ישראל. איציק יצחקי
בן חיים באימון/איציק יצחקי
שחקני נבחרת ישראל יוסי בניון, ליאור רפאלוב. איציק יצחקי
רפאלוב ובניון/איציק יצחקי
מרקו וראטי שחקן נבחרת איטליה. איציק יצחקי
וראטי והחברים/איציק יצחקי
ג'אנלואיג'י בופון שוער נבחרת איטליה. איציק יצחקי
בופון/איציק יצחקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully