וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדי גוטליב נגד הפועל תל אביב: "מנסים לשבור את רוחו"

עורך דינו של הבלם הגיש למועדון מכתב לפני תביעה, בטענה להפרת הסכם, הלנת שכר וסירוב המועדון לאפשר לו להתאמן: "זו התעמרות. מרשי זכאי לביטולו המיידי של ההסכם באופן חד צדדי"

שחקן הפועל תל אביב, אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
המאבק נמשך. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

בינואר 2017 הגיש אדי גוטיב תביעת בוררות נגד הפועל תל אביב, בה דרש שחרור מיידי ללא תמורה, אך הפסיד בה. היום (שני) הוא הגיש באמצעות עורך דינו רועי רוזן מכתב לפני תביעה, שמפרט את כל שעבר עליו לאחרונה.

"האופן בו המועדון נוהג כלפי מרשי עולה כדי קיום חסר תום לב של ההסכם, תוך הפרתו היסודית ואגב הפרה קיצונית, גסה ובוטה של הוראות דין שונות החלות על מערכת היחסים שבין המועדון למרשי, תוך התייחסות למרשי כאל סחורה המיועדת לממכר ותו לא", נכתב.

עוד כתב רוזן: "אינכם בוחלים מלעשות שימוש בכל אמצעי כדי לשבור את רוחו של מרשי ולדחות אותו משורות המועדון... מרשי לא מקבל מסגרת אימונים הולמת ולמעשה המסרים החד משמעיים אותם קיבל מבעלי תפקידים במועדון ו/או מי מטעמם הם שהוא נפלט משורות המועדון, עד אשר הוא יימכר למועדון קולט בתנאים ובעיתוי עליהם יחליט המועדון... למעט הודעת המועדון לפיה אין מרשי בתכניות המקצועיות וכי הוא לא ישותף במשחקי הקבוצה ו/או באימוניה, נמסר למרשי איום מפורש על פיו מרשי עלול לשבת ביציע לאורך כל עונת המשחקים, או עד למכירתו בינואר.

"כך, בחמדנות, המועדון מעוניין לנצל את העובדה שלמרשי יש חוזה לעונה נוספת כדי להדירו ולפגוע בו קשות מצד אחד ולמכור אותו למועדון אחר, מצד שני. הכל - כדי שהמועדון יצליח, בחוסר תום לב ובחוסר הגינות, לאחוז את המקל משני קצותיו - קרי, מצד אחד, קבלת דמי העברה גבוהים תמורת העברת מרשי למועדון אחר ומצד שני, שמירה על זכויות בשחקן תוך הפרת ההסכם באופן בוטה ובניגוד לדין.

"הוצאת מרשי מפעילות, מניעת אימונים, מניעת מסגרת תחרותית כלשהי, ולמעשה מניעת כל אפשרות להשתלבות בקבוצה ולתרום מיכולותיו - זוהי התעמרות לכל דבר ועניין תוך גרימת נזק ישיר (וכבד) למרשי. מהותו של ההסכם בין הצדדים הוא שמרשי ישחק כדורגל ולכל הפחות יקבל הזדמנות הוגנת לכך, שלא לדבר על מתן מסגרת אימונים ראויה, מקצוענית ותחרותית... דעו כי מרשי לא יסכים לוותר על זכויותיו וגם לא לכך שהמועדון ימשיך להתעלל ולהתעמר בו ולהפר את החוזה עימו בהפרות יסודיות וקיצוניות".

עוד הוסיף רוזן: "המועדון אף נמנע מלשלם למרשי מענק בגין עונת 2017/18, וזאת בניגוד להוראותיו הברורות של ההסכם... בחירתכם שלא לשלם למרשי את לו הוא זכאי מכח ההסכם עשויה להביא אף לתשלום פיצויי הלנת שכר מלאים.

"לאור האמור לעיל... מרשי זכאי לדרוש את ביטולו המיידי של ההסכם, באופן חד צדדי. הינכם נדרשים, בשלב ראשון, לשלב את מרשי באופן מלא ובלתי נפרד באימוני הקבוצה הבוגרת של המועדון וליתן לו הזדמנות הוגנת להתחרות על מקומו בקבוצה. כמו כן, הנכם נדרשים לשלם למרשי, לאלתר, את מלוא יתרת הסכומים המלונים שמגיעים לו".

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
דורש לשוב לאימונים בשלב ראשון. גוטליב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully