וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הגארד פרדריק בורדילון חתם, יירשם כשחקן ישראלי

4.9.2017 / 10:51

הגארד היהודי-צרפתי, ששיחק בשלוש העונות האחרונות באנטיב הצרפתית, ינעל את הסגל הישראלי של עופר רחימי בכרמל. רשם בשנתיים בליגה הראשונה בצרפת 3.6 נקודות ו-1.5 אסיסטים למשחק

שחקן מכבי חיפה פרדריק בורדילון. מכבי חיפה, אתר רשמי
הוצע ללא מעט קבוצות. בורדילון/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה ממשיכה בבניית הסגל לקראת העונה הבאה והיום (שני) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הגארד היהודי-צרפתי פרדריק בורדילון לעונה הבאה. השחקן הוצע ללא מעט קבוצות במהלך הפגרה האחרונה, אך בסופו של דבר הירוקים, שידועים בהחתמת מתאזרחים בשנים האחרונות, החליטו לצרפו.

בורדילון (26, 1.93), יליד העיר גראס בצרפת, ייצג את נבחרת צרפת במשחקי אוניברסיאדה 2015 ורשם ממוצעים של 5.3 נקודות ו-2.7 אסיסטים ב-14.7 דקות למשחק (בשישה משחקים). בורדילון יגיע לישראל לאחר שעשה עלייה וישחק כאזרח ישראלי בעונת המשחקים הקרובה. הוא שיחק בשלושת העונות האחרונות באנטיב, מתוכן שתיים בליגה הראשונה, ורשם בליגה הבכירה בצרפת 3.6 נקודות, 1.4 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק.

ההחתמה של בורדילון נועלת את הסגל הישראלי של חיפה שכולל את שחקן נבחרת ישראל עוז בלייזר, המתאזרח ווילי וורקמן, שחקני נבחרת העתודה נתנאל ארצי ודניאל קופרברג והקלעים רועי הובר ודגן יבזורי ששב למועדון השנה. בגזרת הזרים השאירו הירוקים את וויל גרייבס לעונה רביעית, צירפו את ברנדון באומן ממכבי קרית גת והגארדים לוק מרטינס ואנג'ל רודריגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully