וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוסה רודריגס נחת, חודשו השיחות לגבי אדי גוטליב

5.9.2017 / 1:20

קשרה של מיינץ אמור להצטרף למכבי תל אביב בהשאלה עם אופציית רכישה: "מודה על התמיכה". הצהובים מנסים להגיע למתווה במסגרתו ירכשו את בלם הפועל תל אביב. הפועל חיפה מחכה לדור פרץ

בווידאו: חוסה רודריגס עם הצטרפותו למכבי תל אביב ב-2017/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

התחדשו השיחות בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באשר לבלם אדי גוטליב. המטרה היא להגיע למתווה שבמהלכו הצהובים ירכשו את השחקן. מחר (שלישי) במהלך היום האחרון להעברות ייתכנו התפתחויות בעניין.

בענייין אחר, הקשר הספרדי חוסה רודריגס נחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל על מנת לחתום בשורות מכבי תל אביב, זאת לאחר שהצהובים הגיעו להבנות על צירופו לשורות המועדון. השחקן שאינו דובר אנגלית, הגיע ארצה עם רעייתו והילד ואמר עם נחיתתו: "אני רוצה להגיד תודה רבה לאוהדים על התמיכה שנתנו לי באינסטגרם ובטוויטר, אני מרוצה מאוד להיות כאן". הוא צפוי להצטרף בהסכם השאלה, כאשר למכבי תל אביב תהיה האופציה לרכוש אותו. "זה דפוס העבודה הקיץ במכבי תל אביב", אמר גורם במועדון. "ההעדפה הברורה היא לשחקנים שמגיעים בהשאלה או בהעברה חופשית".

עוד בנושא

מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם הקשר הספרדי חוסה רודריגס
מכבי תל אביב הציעה רק חצי מיליון יורו על רפאלוב, גולדברג צפוי לעזוב
עופר עיני בתפקיד ריינשרייבר: פרישת ערן זהבי, הסיפור המלא

חוסה רודריגס קשר ספרדי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
כבר בישראל. חוסה רודריגס/יוסי ציפקיס

רודריגס, 22, הושאל בחצי העונה הקודמת ממיינץ למלאגה, ובקיץ חזר לגרמניה, אך לא נמצא בתכניות של הקבוצה. במכבי תל אביב מעריכים שרודריגס יכול לעזור, אך מאחר שהוא לא הירבה לשחק בקבוצות אליהן עבר, רוצים לנקוט במשנה זהירות לגביו. מדובר בקשר שיכול לשחק במגוון של תפקידים כולל בתפקיד הקשר האחורי ואופיו הוורסטילי דחף את ג'ורדי קרויף להתעניין בו יותר וגם לצרפו לשורות המועדון.

רודריגס גדל בריאל מדריד, היה השחקן הצעיר ביותר של הבלאנקוס בליגת האלופות ורשם דקת ליגה אחת בספרד. הוא שיחק גם בגלאטסראיי ודפורטיבו לה קורוניה, ועמדתו הטבעית היא קשר מרכזי, אך הוא תופקד בקבוצותיו גם כפליימייקר וכקשר ימני. רודריגס עבר גם גם בכל הנבחרות הצעירות של ספרד ושימש כקפטן הנבחרת עד גיל 19 ביורו 2013.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
חוסה רודריגס קשר ספרדי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא מדבר אנגלית. חוסה רודריגס/יוסי ציפקיס

בכל הנוגע לליאור רפאלוב, בקבוצה נמשכים הניסיונות לצרפו, אך כרגע מדובר עדיין בפער כספי גבוה מאוד של מיליון יורו. "רק אם הבלגים יבינו שזו עסקה טובה להם ויירדו מהדרישה הגבוהה שלהם על הכרטיס, תהיה עסקה", הבהירו במכבי תל אביב.

הפועל חיפה מחכה להעברת דור פרץ ומקווה כי הצהובים יאפשרו לו לשוב לקבוצה בה שיחק בהצלחה כמושאל בעונה הקודמת.

צפו בשער המרהיב של רודריגס בריאל מדריד ב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully