וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן: "ההופעה שלהם הייתה הירואית", ז'ירו: "לא היה לנו מזל"

בנבחרת צרפת עוד מנסים לעכל את ה-0:0 המדהים עם לוקסמבורג, ומחמיאים ליריבה המדורגת 136 בעולם. החלוץ: "מתסכל ומאכזב. הם שמרו עם השיניים והציפורניים". מספרי הסנסציה הענקית

רויטרס

מוקדמות המונדיאל סיפקו לנו אתמול (ראשון) את האחת התוצאות המפתיעות והמדהימות של השנים האחרונות, כאשר לוקסמבורג הקטנה הצליחה לחלץ 0:0 ממשחק החוץ נגד נבחרת צרפת. בהרכב הצרפתי פתחו אוליבייה זירו, אנטואן גריזמן, קיליאן אמבפה, פול פוגבה ותומא למאר, ומהספסל של דידייה דשאן עלו קינגסלי קומאן, נביל פקיר ואלכסנדר לקאזט - וכל הכישרון האדיר הזה לא הספיק לטריקולור כדי למצוא את הרשת מול הנבחרת המדורגת 136 בדירוג פיפ"א העולמי.

זו הייתה הפעם הראשונה בה צרפת לא הצליחה לנצח את לוקסמבורג מאז שנת 1914. זה קרה למרות שהחזיקה בכדור 76% מהזמן, ניצחה 3:32 בבעיטות לשער, 1:8 בבעיטות למסגרת ושחקניה גם מצאו פעמיים את המשקוף. כעת, הצרפתים מוליכים בנקודה על פני שבדיה, השנייה בבית א', שני משחקים לסיום הקמפיין. המשחק הבא שלהם יהיה מול בולגריה, שמנעה מהם להעפיל למונדיאל 1994 (בקמפיין המוקדמות בו רשמה ישראל את הניצחון המפורסם על צרפת). פול פוגבה המוצהב ייעדר. לאחר מכן תארח צרפת את בלארוס, למשחק שינעל את המוקדמות.

עוד בנושא

מוקדמות המונדיאל: 0:0 מביך לצרפת מול לוקסמבורג, בלגיה עלתה רשמית
מוקדמות המונדיאל: הולנד ניצחה, אך שבדיה עדיין לפניה. הפסד דרמטי לבן שמעון
מוקדמות המונדיאל: קרואטיה ניצחה 0:1 את קוסובו

שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה. רויטרס
ייעדר מול בולגריה. פוגבה מאוכזב, אמש/רויטרס
שחקני נבחרת לוקסמבורג חוגגים. רויטרס
ככה חוגגים סנסציה. נבחרת לוקסמבורג/רויטרס

דשאן אמר בסיום: "כמובן שיכולנו לשחק טוב יותר. זה מאכזב ומעצבן לא לנצח משחק שבו הגעת לכל כך הרבה מצבים. אני רוצה לברך את לוקסמבורג, ההופעה שלהם הייתה הירואית. יצרנו מצבים אבל ללא היינו חדים מספיק. אם לא היינו מגיעים להזדמנויות, זה היה מציק לי יותר. אני בן אדם חיובי, אבל גם לא נכנס לאופוריה כשמצליחים, כמו כשניצחנו את הולנד. בסיכום שני המשחקים השבוע, המצב שלנו טוב יותר מאשר לפניהם, ואנחנו נקודה מעל שבדיה. מקווה שננצח את שני המשחקים שנותרו כדי שלא נצטרך להסתמך על תוצאות של אחרים".

הוגו לוריס: "מאכזב מאוד, אבל אנחנו עדיין במקום הראשון בבית, ונצטרך להישאר שם. היינו חייבים לעשות יותר, להיות יותר חדים מול השער. הם עשו עבודה מצוינת והצליחו לעצור אותנו באופן הירואי. התאמצנו, היינו מרוכזים ורצינו. ידענו שבמשחקים מהסוג הזה צריך לפתוח חזר ולשחק בקבצה גבוה כדי להבקיע בדקות הראשונות. לא הצלחנו, והם שמרו על התוצאה. גורלנו עדיין בידנו".

אוליבייה ז'ירו: "לא היה לנו מזל נגד קבוצה שבאה לשחק על תוצאה וכמעט הפתיעה אותנו. זה מאוד מתסכל ומאכזב. כולנו ניסינו עד הרגע האחרון, אבל מול 11 שחקנים שמגינים עם השיניים והציפורניים מאחורי הכדור, זה לא הספיק. חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully