וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם הקשר הספרדי חוסה רודריגס

3.9.2017 / 23:03

שחקנה של מיינץ, שגדל בריאל מדריד והיה השחקן הכי צעיר שלה בליגת האלופות, עשוי להגיע לפני סיום חלון ההעברות. הצהובים הציעו רק חצי מיליון יורו על רפאלוב, גולדברג צפוי לעזוב

יח"צ - חד פעמי

חוסה רודריגס, קשרה הספרדי של מיינץ, נמצא במשא ומתן מתקדם עם מכבי תל אביב ועשוי להצטרף לשורותיה רגע לפני סיום חלון ההעברות. השחקן בן ה-22 הושאל בחצי העונה הקודמת ממיינץ למלאגה, ובקיץ חזר לגרמניה אך לא נמצא בתכניות של הקבוצה.

רודריגס גדל בריאל מדריד, היה השחקן הצעיר ביותר של הבלאנקוס בליגת האלופות ורשם דקת ליגה אחת בספרד. הוא שיחק גם בגלאטסראיי ודפורטיבו לה קורוניה, ועמדתו הטבעית היא קשר מרכזי, אך הוא תופקד בקבוצותיו גם כפליימייקר וכקשר ימני. רודריגס עבר גם גם בכל הנבחרות הצעירות של ספרד ושימש כקפטן הנבחרת עד גיל 19 ביורו 2013.

עוד בנושא:

קשר נחת להתרשמות ממכבי ת"א, גורם: "פערים גדולים בעסקת רפאלוב"
יונתן כהן האריך חוזהו והושאל לבני יהודה: "יוצא לשנת התחשלות"
ממעמקים: סיפורו של ז'אן סילבן באבן, הבלם הצרפתי החדש של מכבי תל אביב

חוסה רודריגס שחקן ריאל מדריד מול אסקיאל לאבצי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עשה היסטוריה בריאל מדריד. חוסה רודריגס/רויטרס

המגעים בין מכבי תל אביב לקלאב ברוז' שלשום (שישי) בנוגע לצירופו של ליאור רפאלוב לא צלחו בשל פער של לא פחות ממיליון יורו בין הצדדים. בעוד שהבלגים עמדו על כך שהם דורשים 1.5 מיליון יורו עבור הקשר הישראלי, הצהובים הסכימו לשלם עבור כרטיסו של השחקן רק חצי מיליון יורו. זה הסכום אותו הקציבו במכבי תל אביב לרכישה וגורם במועדון הבהיר היום כי ההצעה עדיין עומדת בעינה וכי כל עוד החלון פתוח, אי אפשר לבטל את האפשרות שהעסקה בכל זאת תתבצע.

כמו יתר הקבוצות בישראל, מכבי תל אביב יכולה לרשום שחקנים לליגה המקומית עד יום שלישי הקרוב בשעה 19:00. רפאלוב כבר הסכים לחזור לישראל ואצל סגנית האלופה אף הציעו לו חוזה לארבע עונות, אך כאמור הסכום היה נמוך משמעותית ממה שהבלגים רצו, מה שפוצץ את המשא ומתן ביום שישי.

מי שעשוי לעזוב את מכבי תל אביב ביומיים שנותרו לחלון ההעברות הוא המגן השמאלי שון גולדברג, שחזר לסגל אחרי תקופת השאלה בבני יהודה, אך ממעט לקבל הזדמנויות מג'ורדי קרויף. בית"ר ירושלים ועירוני קרית שמונה הן שתי המועמדות המובילות לקלוט את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully