וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי לשחקנים לפני ההמראה: "הייתי חייב להשעות את ערן"

3.9.2017 / 16:06

אחרי הסערה ולפני הטיסה של הנבחרת לאיטליה, המאמן ערך אסיפה: "תתעלמו מהתקשורת ותנו 100 אחוז. אנחנו מקצוענים". טל בן חיים הבלם: "ערן טעה והתנצל. מעבר לכך לא צריך לחרוש על זה"

עריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממריאה היום (ראשון) לאיטליה, לקראת המשחק מול האזורי במסגרת מוקדמות המונדיאל. אחרי ההפסד המשפיל בחיפה נגד מקדוניה והסערה סביב הקפטן ערן זהבי, שזרק את הסרט במהלך המשחק וזעם על קריאות הבוז מהקהל, המאמן אלישע לוי ערך לשחקניו אסיפה לפני ההגעה לשדה התעופה.

לוי אמר לשחקנים: "אני מבקש מכם להתעלם מהתקשורת ולתת מאה אחוז בכל משחק ואימון, ללא קשר לתוצאה. אנחנו ספורטאים ומקצוענים וצריכים לקחת אחריות על דברים שאנחנו עושים. הייתי חייב לקחת החלטה להשעות את ערן".

הנבחרת תמריא אחר הצהריים לקראת המפגש, כאשר לוי החליט כי במהלך האסיפות הבאות עם השחקנים ועד למשחק, נושא זהבי לא יעלה הפרק. "חייבים להתרכז במשחק מול איטליה. אסור שנחטוף שם ונתלה את זה במה שקרה", אמרו בנבחרת.

עוד בנושא:

שלומי ברזל: "זהבי היה צריך להתנצל בצורה נחרצת. לא יכולנו לעבור בשתיקה"
ערן זהבי השליך את סרט הקפטן והושעה מהנבחרת: "הלב שלי מתפוצץ"
בוקר טוב ישראל! אורן יוסיפוביץ ממש לא הופתע מסערת ערן זהבי
יוסי בניון וטל בן חיים יחלקו את סרט הקפטן מול איטליה ביום שלישי

אלישע לוי, מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו, קובי אליהו
מנסה להרגיע את המצב. לוי לפני ההמראה לאיטליה/קובי אליהו, קובי אליהו

טל בן חיים הבלם התייחס לפני ההמראה להשלכת סרט הקפטן של ערן זהבי ואמר: "ערן התנצל. הוא יודע שהוא טעה ואין עוררין על כך. מעבר לזה לא צריך לחרוש על מה שהיה אתמול. צריך להתאושש כי צפוי לנו משחק קשה מאוד. אלו דברים שלא צריכים להיות בנבחרת. הוא טעה והתנצל ואנחנו לא צריכים להיכנס לזה. זה לא המקום לעסוק בכך במיוחד כשיש לנו משחק בעוד יומיים מול אחת הנבחרות החזקות בעולם. איכזבנו את הקהל. כמו שהם לא ישנו בלילה גם אנחנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טל בן חיים ליאור רפאלוב נבחרת ישראל. קובי אליהו
טל בן חיים וליאור רפאלוב בשדה התעופה/קובי אליהו

דן איינבינדר הוסיף: "אתמול היה משחק לא טוב, אבל תמיד יש את המשחק הבא כדי לבוא ולנסות ולתקן. נצטרך לנסוע לאיטליה כי זו משימה מאוד קשה. נצטרך לתת הכול במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully