וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ספרד שוב הביסה, רוסיה וקרואטיה עדיין מושלמות

הנבחרת החזקה בטורניר התעללה ברומניה עם 50:91 ללא פאו גאסול שקיבל מנוחה ועלתה לשמינית. שבד הוביל את הרוסים ל-67:76 על רוסיה, הקרואטים גברו על מונטנגרו, פורזינגיס בלט בניצחון לטביה על בריטניה

שחקן נבחרת רוסיה טימופיי מוזגוב. AP
עדיין מושלם. מוזגוב/AP

היורובאסקט נמשך היום (שני) עם המחזור השלישי בבתים ג' וד'. בבית ג', ספרד דרסה את רומניה, קרואטיה גברה על מונטנגרו והונגריה השיגה ניצחון היסטורי על צ'כיה. בבית ד': סרביה ניצחה את המארחת טורקיה, רוסיה גברה על בלגיה ולטביה על בריטניה.

הונגריה - צ'כיה 73:85

אחרי ההפסד לספרד, נבחרתו של המאמן הישראלי ננו גינזבורג רשמה הפסד שני רצוף בטורניר, הפעם לנבחרת הונגריה שחגגה ניצחון בכורה. ההונגרים שלטו מהפתיחה, ונעזרו במשחק נפלא של הקפטן אדם האנגה, שקלע 31 נקודות (6/9 משלוש) והוסיף 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. עבור ההונגרים מדובר בניצחון ראשון ביורובאסקט מאז הטורניר שנערך ב-1969 באיטליה, וכעת הם יצפו למשחק מחר מול המארחת רומניה, כשהם יודעים שניצחון עשוי לעזור להם לעלות לשלב הבא. הצ'כים וגינזבורג יפגשו את מונטנגרו.

מונטנגרו - קרואטיה 76:72

הקרואטים לא הרשימו יתר על המידה עד כה, אך ניצחו את שלוש הנבחרות החלשות בבית והכניעו הערב את שכנתם. טייריס רייס עוד צימק ל-73:72, דקה לסיום, אך דריו שאריץ' השיב עם סל חשוב וחבריו דאגו לסגור עניין מהקו. בויאן בוגדנוביץ' המשיך את הטורניר המצוין שלו עם 23 נקודות, שאריץ' הוסיף 14 ודרגאן בנדר מיועדנו תרם 5 נקודות. רייס קלע 22 למפסידה.

ספרד - רומניה 50:91

לאחר שהתעללה במונטנגרו וצ'כיה עם שני ניצחונות ב-39 ו-37 הפרש, הנבחרת הטובה בטורניר התפנתה לדרוס גם את הרומנים המסכנים שצנחו למאזן 3:0, וכל זה כשפאו גאסול ואלכס אברינס קיבלו מנוחה. חואן הרננגומס בלט עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים, אחיו ווילי הוסיף 9 ו-13 ומארק גאסול תרם 11 ו-8. לה רוחה רשמית בשמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

לטביה - בריטניה 92:97

החבורה של קריסטאפס פורזינגיס פתחה עם הפסד דרמטי ומתסכל לסרביה, אך התאוששה נהדר על חשבון בלגיה והיום היא עשתה צעד נוסף אל עבר השלב הבא. כוכב ניו יורק ניקס שוב הוכיח שהוא אחד השחקנים הטובים ביותר בטורניר, עם 28 נקודות (11 מ-17 מהשדה, 3 מ-4 ל-3) ו-8 ריבאונדים ב-26 דקות וקיבל סיוע מדייויס ברטאנס שקלע 22 ב-7 מ-8 ל-3. קייל ג'ונסון קלע 18 למפסידה, שצנחה למאזן 3:0.

בלגיה - רוסיה 76:67

בלגיה יצאה לדרך עם 103 נקודות מול בריטניה, רק כדי לצנוח ל-64 בלבד נגד לטביה. הערב היא נתנה פייט, אך בסופו של דבר לא יכלה לרוסים, שהמשיכו את הטורניר המושלם שלהם ומתקרבים להבטחת המקום הראשון בבית. אלכסיי שבד פתח נהדר ובסופו של דבר סיים עם 20 נקודות באחוזים רעים (5 מ-15 מהשדה), 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, טימופיי מוזגוב הוסיף 12 וניקיטה קורבנוב 10. מקסים דה זיוו קלע 15 נקודות למפסידה.

סרביה - טורקיה 74:80

אווירה חמה באיסטנבול לא עזרה למארחים שלא יכלו לסרבים החזקים, וזאת למרות אחרי משחק צמוד שבו הצליחו לברוח בתחילת הרבע הרביעי. הסרבים לא ויתרו, והשיגו את ניצחונם השני בטורניר והשאירו את הטורקים עם ניצחון אחד עד כה. שחקנה של סקרמנטו קינגס, בוגדן בוגדנוביץ' הוביל את את הסרבים עם 17 נקודות, גם סטפן יוביץ' להט עם 15 נקודות ו-9 אסיסטים. בצד המפסיד, מליח מחמטוגלו בלט עם 19 נקודות שלא הספיקו למארחים.

שחקן נבחרת לטביה קריסטאפס פורזינגיס. אתר פיב"א, אתר רשמי
הצגה נוספת. פורזינגיס/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully