וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן האריך חוזהו והושאל לבני יהודה: "יוצא לשנת התחשלות"

3.9.2017 / 12:40

שחקן הכנף חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב עד שנת 2020, ויחזור לעונה שנייה ברצף במדי הכתומים: "מאמין שההשאלה תתרום לי בעתיד". קרויף: "שבעי רצון מההתקדמות שעשה בשנים האחרונות"

יונתן כהן עם בן מאנספורד מנכ"ל מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יונתן כהן לאחר החתימה, עם המנכ"ל בן מנספורד/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש שחקני חיזוק, אך בינתיים דואגת לשחקני הבית שלה והיום (ראשון) הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של יונתן כהן עד 2020 ועל השאלתו לעונה נוספת, שנייה ברציפות, של התחשלות בבני יהודה. כהן מצטרף למרסלו, שכבר הושאל למחזיקת הגביע מסגנית האלופה.

כהן כבש בעונה שעברה ארבעה שערי ליגה ועוד ארבעה בגביע המדינה, כולל שער הניצחון בחצי הגמר לרשת הפועל רמת גן. בגמר הבקיע מול קבוצת נעוריו בדו קרב מהנקודה הלבנה ובסיום העונה חזר ללבוש צהוב, אך למרות הזדמנויות בודדות שקיבל בגביע הטוטו ובאירופה, הוחלט לבסוף לשלוח אותו להשאלה נוספת.

במהלך המשחק בין מכבי תל אביב לעירוני קרית שמונה, במסגרת הליגה, יצאה הודעה רשמית מטעם בני יהודה שהפתיעה את אנשי מכבי תל אביב שהיו ביציע באיצטדיון בעכו על השאלתו של כהן. כעת אישרו הצהובים את המעבר באופן רשמי.

המאמן, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים להאריך את חוזהו של יונתן כהן בעונה נוספת ועל כך שימשיך במכבי תל אביב עד לתום עונת 2019/20. אנו שבעי רצון מההתקדמות שעשה יונתן בשנים האחרונות ולאחר שנת השאלה בבני יהודה בה צבר דקות משמעותיות, ומניתוח המצב הקיים, אנו סבורים ששנת השאלה נוספת רק תתרום להתפתחותו של יונתן".

כהן, שהספיק לכבוש את שער הבכורה שלו במדים הצהובים במשחק נגד טיראנה בליגה האירופית, אמר: "אני שמח מאוד להאריך את החוזה במועדון בו גדלתי והוא כמו בית בשבילי. אני יוצא לשנה של התחשלות בבני יהודה ומאמין שהיא יכולה לתרום רבות בעתיד".

עוד בנושא

קשר נחת להתרשמות ממכבי ת"א, גורם: "פערים גדולים בעסקת רפאלוב"
ממעמקים: סיפורו של ז'אן סילבן באבן, הבלם הצרפתי החדש של מכבי תל אביב
בני יהודה: מרסלו הצטרף בהשאלה ממכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully