וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע אישרה: בן ביטון סובל מקרע. ייעדר בין 4 ל-6 שבועות

3.9.2017 / 20:55

ברק בכר ייאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא המגן שנפצע בהפסד הנבחרת למקדוניה לאחר תיקול עם השוער עומרי גלזר. מכבי פתח תקוה הבהירה לבאר שבע: סעיף השחרור של גיא מלמד לא תקף

בן ביטון הפועל באר שבע. קובי אליהו
מכה קשה לאלופה. בן ביטון/קובי אליהו

בשורות לא טובות להפועל באר שבע: האלופה אישרה היום (ראשון) רשמית כי המגן בן ביטון סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר פרק זמן של 4 עד 6 שבועות. ביטון נפצע במשחק הנבחרת מול מקדוניה לאחר תיקול עם השוער עומרי גלזר והקרע מוגדר כבינוני. מי שצפוי להחליף את ביטון בהרכב באר שבע הוא דור אלו שהצטרך הקיץ למועדון.

הפועל באר שבע מנסה להתחזק בעוד קשר ישראלי לקראת המשך המאבקים שלה בליגה. הקבוצה תנסה להשלים את עסקת גיא מלמד ממכבי פתח תקוה, כאשר המכשול העיקרי בשלב זה הוא הרצון של מאמן המלאבסים קובי רפואה לקבל בתמורה שחקן כדי לשמור על הסגל שלו חזק ועמוק.

לוואלה! ספורט נודע שבפתח תקוה הודיעו לבאר שבע שסעיף השחרור על סך 300 אלף יורו כבר אינו תקף ונגמר בחודש אוגוסט כך שבקבוצה דורשים כסף רב יותר או לחילופין כאמור שחקן התקפה. בפתח תקוה רוצים לראות את מוחמד גדיר עובר לשורותיהם ואף גיששו עם סביבת השחקן בנושא, אלא שבשלב זה לא ברור אם השחקן ומאמן האלופה ברק בכר יסכימו לכך. גם שמם של ניב זריהן ואמיר חלאיילה עלו על הפרק, אם כי לגבי זריהן - האלופה הודיעה למלאבסים שהעברתו לא עומדת על הפרק בנוגע לעסקה.

(עידכון ראשון: 15:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully