וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונטורה: "ידעתי שאקבל ביקורת". זפאקוסטה זומן לסגל לקראת ישראל

מאמן נבחרת איטליה הדף את הביקורת אחרי התבוסה בספרד ("אין איזון בביקורת, זה טיפשי להגיד שלבופון יש חלק בגולים"). בלם צ'לסי נכלל בסגל במקום בונוצ'י המוצהב, גם קייליני ייעדר

ג'אמפאולו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
עצבני מתמיד. ונטורה/GettyImages

בנבחרת ישראל עדיין מנסים לאסוף את השברים אחרי המפלה אמש (שבת) מול מקדוניה, אך כבר ביום שלישי השחקנים של אלישע לוי פוגשים את נבחרת איטליה שמצידה מגיעה אחרי 3:0 לא נעים מול נבחרת ספרד החזקה וגם בסגל חסר, ללא שני הבלמים הבכירים שלה - לאונרדו בונוצ'י וג'ורג'יו קייליני. בונוצ'י, בלמה החדש של מילאן, ספג כרטיס צהוב מול הספרדים והוא מושעה כשבנוסף לשניים גם לאונרדו ספינאצולה שנפצע אתמול יחסר לג'אן פיירו ונטורה. בעקבות מצוקת הבלמים, איטליה צירפה לסגל את דוידה זפאקוסטה, בלמה החדש של צ'לסי.

עוד בנושא:

מוקדמות המונדיאל: ספרד הביסה 0:3 את איטליה והתבססה בצמרת הבית

שחקן נבחרת איטליה אנדראה בלוטי מאוכזב. רויטרס
אנדראה בלוטי מאוכזב/רויטרס

ונטורה נאלץ להתגונן מפני הביקורת אחרי התבוסה מול ספרד אמר אמש לאחר המשחק: "הבנתי אתמול שאקבל ביקורת ולא משנה מה אעשה. אנשים אומרים ששיחקתי 3:5:2 ותוקפים אותי שלא השתמשתי באינסינייה. הבנתי שאין שום איזון בביקורת שאתה מקבל ברשתות החברתיות".

ונטורה נשאל גם האם בופון היה יכול להגיב טוב יותר לגולים של איסקו ואמר: "זה נשמע לי קצת טיפשי, איסקו הבקיע גולים ממש יפים, הוא שחקן בטופ העולמי. הרגשתי שאני רוצה לעמוד ולמחוא לו כפיים גם". ונטורה התייחס להמשך הקמפיין: "אם הפסד לספרד, אחת הנבחרות הטובות בעולם, גורם לך לאבד את הביטחון, זה אומר שאתה לא קבוצה. ספרד היתה תחנה חשובה במסע שלנו, אבל לא היעד האחרון. במשחקים האחרונים שלנו הבקענו 26 שערים וספגנו אחד, כך ששיחקנו היטב. אי אפשר לפסול את כל מה שעשינו עד כה בקמפיין. ברור שאנחנו צריכים לנצח את ישראל, אלבניה ומקדוניה".

אנדראה ברצאלי בלמה של יובנטוס לא ניסה להתחמק מהביקורת והתייחס למפגש עם ישראל: "היינו צריכים לשחק טוב יותר, אבל אנחנו ממשיכים להאמין במה שאנחנו עושים ומרוכזים בלהעפיל לפלייאוף. המשחק הבא מול ישראל הוא בסיסי, אנחנו חייבים להתכונן אליו ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully