וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "ערן זהבי רמס ברגל גסה את כל הערכים אליהם אנו מכוונים"

שרת הספורט הגיבה לסערת זהבי, שהשליך את סרט הקפטן במהלך ההפסד למקדוניה: "אנו שואפים לחנך בראש ובראשונה לסובלנות ונגד אלימות. ללבוש את מדי נבחרת ישראל זו זכות. אסור שמקרים כאלה יישנו"

יוסי ציפקיס

כצפוי, גם שרת הספורט מירי רגב הגיבה לאירועים הסוערים שהתרחשו אתמול (שבת) במשחקה של נבחרת ישראל. כזכור, במהלך המשחק ערן זהבי ספג קללות מהאוהדים באצטדיון בחיפה, ומרוב תסכול השליך בהפגנתיות את הסרט שעל זרועו. בסיום הוא התנצל.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי/יוסי ציפקיס

אחרי שיו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני ומאמן נבחרת ישראל אלישע לוי החליטו להשעות את ערן זהבי מנבחרת ישראל בעקבות זריקת סרט הקפטן במהלך המשחק מול מקדוניה, רגב טענה כי זהבי "רמס ברגל גסה את הערכים אליהם אנחנו מכוונים".

שרת התרבות והספורט הגיבה ומסרה: "מה שעשה ערן זהבי, מי שכבר מזמן הפך סמל למצוינות, רמס ברגל גסה את כל הערכים אליהם אנו מכוונים בחינוך דור העתיד שלנו. ל שחקן על המגרש מהווה מודל לחיקוי בעבור ילדי ישראל, אותם אנו שואפים לחנך בראש ובראשונה לסובלנות ונגד אלימות. ללבוש את מדי נבחרת ישראל זו זכות. לשמש קפטן הנבחרת זהו כבוד גדול לצד אחריות. אני שמחה שזהבי הבין את טעותו ומיהר להתנצל. אסור שמקרים כאלה יישנו במגרשי הספורט ובוודאי שלא על ידי מי שעיניי דור העתיד נשואות אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully