וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "הם כתשו אותנו", ארז אדלשטיין: "זה 'בית מוות'"

2.9.2017 / 23:37

בנבחרת היו מאוכזבים מההפסד 88:73 לליטא, אך אופטימיים לקראת ההמשך. מקל הוסיף: "מסתכלים למשחק מול גרמניה, נבוא בטירוף". אדלשטיין: "נצטרך לעצור את דניס שרודר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל הפסידה הערב (שבת) 88:73 לנבחרת ליטא והשלימה רצף של שני הפסדים רצופים ביורובאסקט אותו היא מארחת. היא תהיה חייבת להיות מרוכזת לקראת המשחק נגד גרמניה מחר, משחק בו אם היא תפסיד, היא כבר לא תהיה תלויה בעצמה בכל הקשר למאבק על הכרטיס לשלב הבא.

גל מקל אמר אחרי המשחק: "קשה לי להגיד מה קרה שם. הם קבוצה, הם סגני אלופי אירופה. בגודל אנחנו לא באותם גדלים. הם היו טובים יותר בריבאונד ההתקפי, הם כתשו אותנו. אני שמח מהצורה בה נלחמנו אחרי המשחק הראשון שהיינו בבלאק-אאוט, היינו לחוצים ובלי אנרגיות. למרות ההפסד אני חושב שבאנו להילחם".

על המשך הדרך: "עכשיו זה שלושה משחקים אם עולים או לא. אם לפני הטורניר היו אומרים לנו מה המשחקים הכי קשים היינו אומרים ששני המשחקים הראשונים. אנחנו מקווים שתהיה בהיכל אווירה מחשמלת לקראת גרמניה מחר ושאר המשחקים. ריצ'רד האוול שחקן מצוין, אבל גם הם היו בבעיית עבירות. אנחנו ממשיכים הלאה ומסתכלים למשחק מול גרמניה מחר. אנחנו ננוח טוב ונתכונן, נבוא בטירוף".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
ארז אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן נבחרת ישראל, ארז אדלשטיין: "משחק מצוין היום. הם קבוצה מצוינת. איבדנו את המשחק בדקה אחת ושם המשחק ברח לנו. האוול היה מצוין היום גם בהגנה וגם בהתקפה. לא הפסדנו את המשחק רק על הריבאונד. הספסל? הוא בהרבה משחקים עזר לנו וגם היום החזיר אותנו ברבע השני. אנחנו רוצים לקבל יותר. שיחקנו כדורסל בהרבה יותר טוב מהמשחק נגד איטליה. אנחנו לא משחקים נגד קבוצות חלשות, זה "בית מוות".

על ההמשך: "כדי לעלות נצטרך לנצח עכשיו את המשחקים אחד אחרי השנה ונצטרך להתחיל מחר נגד גרמניה והולך להיות משחק קשה מאוד. נצטרך לעצור את דניס שרודר. אם אנחנו רוצים לעבור שלב ולהיות בבמה המרכזית, באיסטנבול, נצטרך לנצח מחר".

המאמן הוסיף: "ריכזנו את השחקנים הישראלים הטובים ביותר. למה אני צריך להשוות אותם למישהו אחר? אני מאמן נבחרת ישראל ואנחנו צריכים לבחור את הטובים ביותר. אנחנו עושים את המקסימום, אנחנו אוהבים אותם. בוודאי שיש לי אנרגיות להוביל את הנבחרת, מישהו חושב אחרת? מיום שלישי לא פתחתי עיתון, לא ראיתי טלוויזיה. אני יודע את כל האינטרסים. מה מצפים שעכשיו באמצע האליפות בגלל שמישהו כתב משהו אני יעצור הכל. אני לא מבין למה תמיד לחפש את השלילי, זאת אליפות קשה. לא יצאנו במחולות כשניצחנו את משחקי ההכנה, ולפני שנתיים שהפסדנו הרבה בהכנה גם לא עשינו סיפור. אני גאה להיות מאמן נבחרת ישראל".

גיא פניני: "מחצית ראשונה שיחקנו לפי תוכנית המשחק, היינו מפוקסים וידענו מה אנחנו רוצים לעשות. אם מול קבוצה כמו ליטא מאבדים ריכוז שלוש דקות, הם בורחים לך וקשה לחזור. הפנים קדימה. ליטא היא מעצמת כדורסל ונבחרת טובה מאיתנו. מחר מתחילה האליפות בשבילנו. מחר נצטרך לבוא אש ולהשיג את הניצחון הראשון".

עוד באותו נושא

יורובאסקט 2017: נבחרת ישראל הפסידה 88:73 לנבחרת ליטא

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully