וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק צדקה באנגליה: מוריניו תופקד כשוער וספג 5 פנדלים, מו פראח כבש

שתי קבוצות כוכבים נפגשו למשחק למען נפגעי אסון מגדל גרנפל בלונדון וסיפקו שואו גדול. במשחק צדקה אחר סיימו נבחרות כוכבי עבר של מנצ'סטר יונייטד וברצלונה בתיקו 2:2

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד כשוער במשחק צדקה. רויטרס
קיבל צהוב דקה אחרי שנכנס. מוריניו/רויטרס

שני משחקי צדקה מעניינים נערכו היום בבריטניה בהשתתפות כוכבים רבים, חלקם לא קשורים ישירות לכדורגל. במשחק הראשון שנערך על מנת לגייס כספים לנפגעי שריפת מגדל גרנפל בלונדון ביוני האחרון נפגשו שתי קבוצות כוכבים בראשות שני שחקני עבר של נבחרת אנגליה: לז פרדיננד ואלן שירר.

בקבוצה של לז פרדיננד שיחקו הרץ מו פראח שעובר להתחרות במקצי מרתון, פול מרסון, שיי גיבן, דייויד סימן, סטן קולימור ואחרים. בקבוצה של אלן שירר שיחקו אלי מקואיסט, כריס סאטון, דיויד ג'יימס ועוד.

האתלט מו פראח (מימין) עם שחקן העבר טרבור סינקלייר במשחק צדקה. רויטרס
טרבור סינקלר מול מו פראח/רויטרס

מו פראח הבקיע את השער הראשון במשחק בדרך לתוצאת הסיום של 2:2. מי שגנב את ההצגה היה מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו שנכנס לשער במחצית השנייה בקבוצה של אלן שירר וקיבל כרטיס צהוב על ויכוחים עם השופט כדקה לאחר כניסתו למגרש.

לאחר המשחק נערך דו קרב פנדלים כדי לקבוע את זהות המנצחת ובכבוד זכתה הקבוצה של לז פרדיננד עם ניצחון 3:5. ז'וזה מוריניו ספג את כל השערים בדו קרב הפנדלים ויוכל להתנחם בעובדה שגם כבש אחד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו במוריניו בפעולה. מה דעתכם?

אגדות מנצ'סטר יונייטד עם אגדות ברצלונה. רויטרס
עייפים אך מרוצים. אגדות העבר של ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד/רויטרס

במקביל במנצ'סטר נערך משחק שנועד לגייס כספים לקרן הצדקה של המועדון בו אירחה נבחרת האגדות של מנצ'סטר יונייטד את הקבוצה המקבילה של ברצלונה. בברצלונה שיחקו שמות כמו אריק אבידל, אדגר דווידס, סרג'י, פטריק קלאיברט ואחרים. בשורות מנצ'סטר יונייטד שיחקו בין היתר אדווין ואן דר סר, קרל פובורסקי, דוויט יורק ורוד ואן ניסטלרוי.

המשחק שבו התוצאה הייתה הדבר הכי פחות חשוב הסתיים בתיקו 2:2 ושני הצדדים יצאו עייפים אך מרוצים. רון ואן ניסטלרוי ודני וובר כבשו לשדים האדומים, לואיס גרסיה וגאיזקה מנדייטה הגיבו לזכות ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully