וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון במוקדמות המונדיאל: בלגיה רוצה להבטיח עלייה, רב"ש ישמור על מאזן מושלם?

הנבחרת הבלגית תצא למשחק חוץ בבית ח' מול יוון (21:45) כשניצחון יעלה אותה לטורניר. קפריסין של הישראלי תשחק מול אסטוניה (19:00). בבית א': צרפת – לוקסמבורג (21:45), בבית ב': הונגריה – פורטוגל (21:45)

שחקני נבחרת בלגיה חוגגים. רויטרס
איבדו נקודות רק מול יוון. נבחרת בלגיה/רויטרס

משחקי מוקדמות המונדיאל יימשכו מחר (א') עם תשעה משחקים בבתים א', ב' ו-ח' כשנבחרות צרפת ובלגיה ינסו לעשות עוד צעד בדרך להעפלה לטורניר ברוסיה. במידה והבלגים ישיגו לפחות תיקו מול יוון הם כבר יוכלו להזמין כרטיסי טיסה לרוסיה לקיץ הקרוב. בבית ח' יימשך המרוץ הצמוד בין שוויץ שעדיין לא איבדה נקודה לבין אלופת היבשת פורטוגל.

קווין סטרוטמן שחקן נבחרת הולנד מורחק. רויטרס
עוד הזדמנות לשפר את מצב הרוח. שחקני הולנד/רויטרס

בית א'

בלארוס – שוודיה (19:00, ספורט 1)
הנבחרת הסקנדינבית תתייצב במינסק אחרי ההפסד לבולגריה 3:2 ביום חמישי תוך ידיעה שמעידה נוספת עלולה להשאיר אותם מחוץ למונדיאל. בלארוס שכבר איבדה כל סיכוי להעפיל תנסה להתאושש ולהחזיר את אמון אוהדיה אחרי ההפסד ללוקסמבורג.

הולנד – בולגריה (19:00, ספורט 2)
שתי הנבחרות מגיעות למשחק במצב רוח קוטבי לחלוטין. ההולנדים מלקקים את פצעים אחרי ה-4:0 מול צרפת ואילו בולגריה חזק בתמונה אחרי הניצחון הביתי 2:3 על שבדיה. עם זאת, ניצחון הולנדי בתוספת מעידה שוודית במינסק יחזיר את האורנז' חזק לתמונת המאבק על המקום השני. מי שלא יוכלו לעזור לדיק אדבוקט במשימה הם רובין ואן פרסי הפצוע וקווין סטרוטמן המורחק.

צרפת – לוקסמבורג (21:45, ספורט 5 פלוס)
משחק בו יחסי הכוחות ברורים לחלוטין. שום דבר פרט לניצחון לא בא בחשבון מבחינת החבורה הלוהטת של דידייה דשאן שרוצה עוד שלוש נקודות בדרך הבטוחה לטורניר ברוסיה.

בית ב'

הונגריה – פורטוגל (21:45, ספורט 2)
אלופת אירופה ממשיכה את המרוץ נגד שוויץ בצמרת הבית ויודעת שאובדן נקודות בבודפשט יכול לקרב אותה להשתתפות בפלייאוף. במפגש הראשון ביניהן בבית פורטוגל אמנם ניצחה 0:3 אבל ודאי זוכרת את העובדה שביורו האחרון המשחק בין השתיים הסתיים בתיקו 3:3 דרמטי. אלופת אירופה מקווה שכריסטיאנו רונאלדו שכבש שלושער מול איי פארו ביום חמישי ימשיך בכושר ההבקעה שלו. עבור ההונגרים ומיהאי קורהוט מהפועל באר שבע, מדובר במשחק על יוקרה מקצועית בלבד.

לטביה – שוויץ (21:45, ספורט 5 פלוס)
השוויצרים שעדיין שומרים על מאזן מולשם מתייצבים בריגה כפייבורטים ברורים לנוכח הקמפיין החלש של הלטבים שהשיגו עד כה ניצחון אחד בלבד (מול לוקסמבורג) לעומת שישה הפסדים ויחס שערים של 15:3. בשוויץ מקווים שהאריס ספרוביץ' מבנפיקה שהתכבד בצמד מול אנדורה ביום חמישי ימשיך לקרוע רשתות.

במשחק נוסף: איי פארו – אנדורה (19:00)

רן בן שמעון מאמן נבחרת קפריסין. רויטרס
בינתיים השידוך עובד. רב"ש על הספסל של קפריסין/רויטרס

בית ח'

אסטוניה – קפריסין (19:00, ספורט 5 פלוס)
אחרי המהפך המרשים מול בוסניה רן בן שמעון רוצה לשמור על מאזן מושלם גם במשחק השני שלו כמאמן הנבחרת מהאי השכן. ניצחון ותוצאות נוחות מבחינת קפריסין יכולות להציב אותה בתמונת המאבק על המקום השני. אבל קל זה לא הולך להיות כי האסטונים מגיעים למשחק מול הקהל הבית מעודדים אחרי תיקו מפתיע ביוון.

יוון – בלגיה (21:45, ספורט 1)
נבחרת בלגיה שאיבדה עד כה את שתי הנקודות היחידות שלה בטורניר במשחק הבית מול יוון (1:1) מגיעה לאתונה כדי לקחת שלוש נקודות ולהבטיח כבר מחר רשמית את ההעפלה למונדיאל. מי שלא יוכל לסייע לבלגים הוא אקסל ויטסל שקיבל כרטיס אדום במשחק מול גיברלטר. היוונים, לעומת זאת, ינסו לעשות כל שביכולתם כדי להשכיח במהירות את התיקו מול אסטוניה.

גיברלטר – בוסניה (21:45)
בוסניה שנמצאת עדיין חזק בתמונת המאבק על המקום השני תנסה לשים בצד את ההפסד לקפריסין ולשפר את יחס השערים מול אחת הנבחרות החלשות ביבשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully