וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג הוצג בבוסטון: "לא דיברתי עם לברון מאז שביקשתי טרייד"

הסלטיקס סופסוף הציגו את הגארד ולצדו את גורדון הייוורד. אירווינג הנרגש הוסיף: "אני חושב שבקשת הטרייד הייתה החלטה אמיצה. ברור שכבר מרגישים לחץ. היחסים שלי עם לברון מיוחדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המועמדת החדשה לאליפות? אירווינג והייוורד לצד איינג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעה טובה ומוצלחת, בוסטון סלטיקס, אולי הקבוצה המסקרנת ביותר ב-NBA בעונה הקרובה, יצאה הערב (שישי) לדרך חדשה כאשר הציגה את קיירי אירווינג, לאחר שהטרייד עליו עם קליבלנד הושלם. יחד עם הגארד הוצג הכוכב השני שהצטרף לירוקים בפגרה, גורדון הייוורד, שהגיע כשחקן חופשי מיוטה.

אירווינג, שחיבק את אביו, אמר לו "תודה" והעניק לו את הגופיה שקיבל מבוסטון, אמר: "התקופה שלי בקליבלנד הייתה מסע נהדר. זו הייתה תקופה מצוינת. אני לא רוצה להאשים משהו כזה או אחר ברצון שלי לעזוב, אבל אני כן מצפה להזדמנות החדשה שניצבת בפניי. אני לא לחוץ בגלל כל ההיסטוריה של הסלטיקס ולא מאמין שכל האחריות הולכת ליפול על שחקן אחד. אנשים זוכרים קבוצות גדולות לא רק בגלל שחקנים. יש כאן היסטוריה עשירה, של קבוצות ושל שחקנים בודדים".

הגארד הוסיף: "ביקשתי שיעבירו אותי בטרייד מקליבלנד. זה הדבר הכי אנושי שיכולתי לעשות ואני חושב שזו הייתה החלטה אמיצה. חיכיתי בסבלנות לכל אורך התהליך, עד שנמצא הטרייד הנכון. גם בשבוע האחרון, כשהטרייד עוד לא הושלם, הייתי סבלני. כשגיליתי שהטרייד סופסוף הושלם, זרקתי שתי קללות ויצאתי לחגוג בריצה ברחובות באטלנטה. עוד לא נפגשתי עם החברים החדשים לקבוצה וכרגע אני פשוט שמח ללבוש את הגופיה החדשה שלי על הבמה הזו. אולי אבקש מדני איינג' קלטות וידיאו מימי האליפויות שלו פה. אני פשוט רוצה להיות חלק ממה שקורה פה".

עוד בנושא:

קיירי אירווינג נפרד מקליבלנד: "רק רוצה להיות מאושר"
הטרייד הושלם: בוסטון תשלח לקליבלנד גם בחירת סיבוב שני ב-2020
אייזאה תומאס על הפציעה: "אין נזק רציני, אחזור בדיוק אותו שחקן"

רגע יפה עם אבא

על העבודה תחת בראד סטיבנס אמר אירווינג: "הוא חכם מאוד וההתקפה שלו מגוונת ויצירתית ומתאימה לכל שחקן שנמצא על המגרש. זה שטף אחד בלתי פוסק של משחק והוא משתנה כל הזמן, עולה ויורד. יהיו לנו כמה סוגים של מבחנים. ברור שכבר מרגישים לחץ, למרות שיש פה כל כך הרבה חתיכות חדשות בפאזל".

על יחסיו עם לברון אמר אירווינג: "לא דיברתי איתו מאז שביקשתי את הטרייד, אבל היחסים בינינו מיוחדים. אני שלם עם המסע שלי ורק רוצה להתחיל משהו חדש. עכשיו כשאני יושב כאן, אני יודע להעריך לא רק את אוהדי קליבלנד, אלא גם את כל אוהיו ואת לברון והקבוצה המיוחדת שהייתה לנו שם. האחווה קיימת, גם בלי שיתוף הפעולה על המגרש".

המאמן סטיבנס אמר: "כולנו יודעים לאן אנחנו מכוונים וזה הולך להיות תהליך צמיחה מהנה מאוד".

הייוורד נשאל על יחסיו עם אירווינג: "ביקרתי אצל הקאבס ב-2014 ויכולתי להצטרף, אבל אז לברון חזר וזה נעצר. עכשיו המסע המשותף שלנו הגיע לסיומו. זה גורל, כי יום ההולדת של שנינו הוא ב-23 במרץ. קיירי הוא ללא ספק אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה כיום".

על סטיבנס, שגילה אותו והדריך אותו במכללת באטלר, אמר הייוורד: "הוא האדם הראשון שגרם לי לחשוב ולהאמין שאולי אוכל להגיע ל-NBA יום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully