וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב יסכים להצעת מכבי תל אביב ברגע שהתנאים מול ברוז' ייסגרו

1.9.2017 / 15:07

על אף העומס בחלק ההתקפי, סגנית האלופה הישראלית הגישה לקשר קלאב ברוז' הצעה לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בשכר עונתי של 500 אלף יורו. הוא עדיין ממתין לסיכום בין המועדונים

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אריאל תמרין

מכבי תל אביב וקלאב ברוז' פתחו בשעות הצהריים במגעים אינטנסיביים כדי לסכם את העברתו של ליאור רפאלוב. רפאלוב, שהתלבט הרבה בכל הקשור לחזרה לישראל, החליט שאם הבלגים יגיעו להסכמות עם מכבי תל אביב בנוגע לדמי המעבר, הוא לא יתנגד. קודם לכן הוא קיבל הצעה ממכבי תל אביב לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בשכר של 500 אלף יורו נטו לעונה. הקשר סיפר בשעות האחרונות במחנה נבחרת ישראל שהוא ממתין לשמוע מה קורה בין המועדונים, ואם הצהובים יסכימו לשלם לברוז' הוא יסכים לעבור. "הכל תלוי בהצעה של מכבי לברוז' ובאם היא תתקבל או לא. אחר כך אדע מה לעשות", אמר רפאלוב לאנשים בסביבתו.

למרות שמכבי תל אביב החתימה השבוע את אלירן עטר לחלק הקדמי, ויש לה שלל של שחקנים נוספים בעלי אופי התקפי (עומר אצילי, דור מיכה, ברק יצחקי, שגיב יחזקאל, ארון שוינפלד, ניק בלקמן, וידאר קיארטנסון), בקרית שלום רוצים לבצר את מעמדם אל מול קבוצות הצמרת האחרות ולא לתת להן להתחזק בסחורה חמה כמו קשר קלאב ברוז'.

במכבי תל אביב הציעו לשחקן להצטרף בימים האחרונים והקשר עצמו סיפר תחילה כי הוא שוקל את ההצעה בכובד ראש ומתלבט מאוד, גם בשל העובדה כי האמין שמבלגיה הוא יחזור דווקא למכבי חיפה, קבוצת נעוריו. כעת, כך נראה, הוא התרצה והביע הסכמה עקרונית לעבור למכבי תל אביב.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ז'אן סילבן באבן על סף סגירה
דיווח: הבלם השבדי אלכסנדר מילושביץ' סיכם במכבי תל אביב
סדק בלסת לאיתן טיבי, לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים
עטר: "נרגש לחזור, מחכה לפגוש את הקהל שאני כל כך אוהב"

(עדכון ראשון: 11:28)

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
בדרך חזרה ארצה? רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully