וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון על הקאמבק של קפריסין: "לשחקנים שלי יש לב גדול"

המאמן הישראלי רשם בכורה מושלמת על הקווים, כשהפך פיגור ביתי של 2:0 מול בוסניה ל-2:3 שהשיב את הנבחרת מהאי השכן למאבק על כרטיס למונדיאל: "אני מצפה ליותר בעתיד, יש פה דור טוב מאוד"

רן בן שמעון מאמן נבחרת קפריסין. רויטרס
ספתח מושלם. בן שמעון/רויטרס

רן בן שמעון לא יכול היה לחלום על בכורה טובה יותר כמאמן נבחרת קפריסין. שחקניו מצאו עצמם בפיגור 2:0 בבית מול בוסניה, אך הצליחו להפוך ל-2:3 גדול וכעת הם רחוקים נקודה בלבד מהבוסנים ושלוש מיוון שמדורגת שנייה בבית ח' של מוקדמות המונדיאל.

בסיום, נשאל המאמן הישראלי מה אמר לשחקניו בחדר ההלבשה, בפיגור 2:0, והשיב: "שאם אף אחד מאיתנו לא מאמין, לא נצליח לבצע מהפך. אבל להפוך ככה, זה אומר הרבה. לשחקנים שלי יש לב גדול. הרבה מהם אפילו לא שיחקו הרבה בליגה, לשחק 90 דקות ברמה כזו זה מרשים".

בן שמעון הוסיף והתמוגג: "אני מצפה ליותר בעתיד, השחקנים הקפריסאים עדיין לא הראו כל מה שהם שווים. הם צריכים להאמין בעצמם והעתיד יהיה טוב עוד יותר. יש פה דור טוב מאוד של שחקנים ואם נשלב אותו עם הניסיון, תהיה נבחרת עם עתיד".

על הסיכוי להגיע למקום השני אמר המאמן הישראלי: "יהיה קשה מאוד. כשאתה מנצח אתה חושב על הצמרת וכשאתה מפסיד על התחתית. המשחק הקרוב נגד אסטוניה יהיה שונה מאוד. אני מאמין בעצמי ובשחקנים ומבטיח שנעשה הכל".

שחקני נבחרת קפריסין חוגגים עם ונסן לבאן (מימין). רויטרס
הקפריסאים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully