וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו עקף את פלה: "אני נהנה מכל רגע בנבחרת"

בזכות השלושער המרהיב מול איי פארו, כוכב ריאל העלה את מאזנו בנבחרת הלאומית ל-78, אחד יותר מהברזילאי האגדי. בפורטוגל מתמוגגים מהתופעה: "אנחנו מגביהים לרחבה, והוא כבר דואג ליתר"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. רונאלדו/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לכבוש בצרורות, ולא נראה שהוא מתכוון לעצור בקרוב. אמש (חמישי) הוא כבש שלושער ב-1:5 הנינוח של פורטוגל על איי פארו החלשה, כולל שער וירטואוזי נהדר בחצי מספרת בדקה השלישית. בזכות הכיבושים אמש, הגיע רונאלדו לציון דרך מרשים ביותר: הוא העלה את מאזן השערים שלו במדי הנבחרת ל-78 ועבר את פלה, שכבש 77 שערים במדי נבחרת ברזיל.

בסך הכל, סגר רונאלדו 48 משחקים עם שלושער (42 מהם במדי ריאל, חמישה בנבחרת פורטוגל ואחד במדי יונייטד) וטיפס ל-37 שערים ב-2017, הכי הרבה מבין כל השחקנים בעולם בשנה הקלנדרית. הנוכחות של המאמן פרננדו סנטוס עושה טוב לכוכב ריאל: ב-30 משחקים תחת שרביטו של המאמן, הוא כבש 28 שערים, ממוצע של 0.93 כיבושים למשחק. לפניו, לשם השוואה, הוא עמד על 50 שערים ב-114 משחקים (ממוצע של 0.44 שערים למשחק).

"אני מאושר, נהנה מכל רגע בנבחרת", אמר רונאלדו בסיום. "אני מרגיש מצוין בנבחרת, דברים באים לי בקלות. המספרת? זה היה מהלך יפה, בטוח שאצפה בו כמה פעמים בבית".

ברנרדו סילבה, שבישל לרונאלדו את אחד השערים, התפייט ואמר על חברו לקבוצה ש"הוא בלתי ייאמן. כשיש לך שחקן כזה, אתה רק צריך להגביה לרחבה והוא כבר ידאג לכל היתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully