וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג נפרד מקליבלנד: "רק רוצה להיות מאושר"

צפו בכוכב הקאבס נפרד מהמועדון ומהאוהדים בעיר עם סרטון מרגש: "הקבוצה לקחה סיכון עם ילד בן 19 לא בוגר, מטורף שאני עוזב, רוצה להיות בסביבה שתוציא ממני את המקסימום"

אחרי שהמעבר של קיירי אירווינג מקליבלנד לבוסטון הפך לרשמי, הגארד החדש של הסלטיקס נפרד מחבריו לשעבר בקאבס והסביר את התחושות שלו ואת המניעים לעזוב ("פשוט להיות מאושר").

עוד בנושא

הטרייד הושלם: בוסטון תשלח לקליבלנד גם בחירת סיבוב שני ב-2020
אייזאה תומאס על הפציעה: "אין נזק רציני, אחזור בדיוק אותו שחקן"
כשהשכל מנצח את הרגש: ניתוח הטרייד הגדול בין קליבלנד לבוסטון

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. רויטרס
האיש שקלע את שלשת הניצחון במשחק 7 בגמר עוזב באהבה. קיירי/רויטרס

"אתה מבין כמה גדולה ההחלטה כשאתה מקבל בחיים שלך, כשהיא יכולה להשפיע על כל כך הרבה אנשים בבת אחת," אמר אירווינג. "כשאתה מגיע לנקודה הזאת, אתה מבין את המטרות הנכונות ביותר עבורך, ואיך אתה רוצה להשיג אותן, ואז הרגע מגיע, ואתה רוצה לנצל את זה במלואו.

"אין סיבות נסתרות, חוץ מהרצון להיות מאושר, ולהיות בסביבה שעוזרת לך ותורמת לך, מוציאה את המקסימום מהפוטנציאל שלך, גם כאדם וגם כשחקן. אני משקיע המון עבודה והמון שעות בניסיון להגשים את הדברים שחלמתי עליהם מאז שהייתי ילד. זה התחיל לא רק בלהגיע לדיוק, אלא גם להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט".

אירווינג הודה להנהלת הקאבס ול"קירח" (דייויד גריפין) שתמכו עוד כשהיה "לא בוגר". "דן גילברט, והבחור הקירח, כמו שהוא אוהב שקוראים לו, והמשפחות שלהם, לקחו סיכון עם ילד בן 19 שהגיע עם בוהן ימין עקומה, שהיה באותה תקופה במקום מאוד לא בוגר.

"העברתי חלק מהחיים שלי ואת כל שנותיי ב-NBA באווירה המיוחדת של קליבלנד, הגעתי לשם ב-2011 ועכשיו עוזב בסוף 2017, וזה עדיין מטורף מבחינתי. אני רק רוצה להגיד לכל האנשים שפגשתי בשש השנים שלי, ואני לא אומר את זה כאילו זה סוף החברות או משהו, אבל אתם מבינים עד כמה הרגעים לצדכם היו משמעותיים עבורי".

על אף שרבים ניתחו וביקרו את ההחלטה של אירווינג לעזוב, אוהדי קליבלנד בעיקר הודו לו, ובניגוד לשחקנים וקבוצות אחרות, לא נראו אוהדי קאבס שורפים את חולצת המשחק שלו. "אני באמת אסיר תודה", אמר, "אני אוהב את כולכם שם בקליבלנד, ומודה לכם על התמיכה. אני אומר את זה, כי אני יודע שהמסע נמשך. אין בי דבר מלבד אהבה למועדון, יש שם אנשים מיוחדים מאוד, ואתם יודעים מי אתם. ולחברי לקבוצה - סיפורים משוגעים, חוויות מטורפת, בני אדם מדהימים. אתם יודעים איך זה עובד עם האחווה הזאת, רק אהבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully