וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הבלם השבדי אלכסנדר מילושביץ' סיכם במכבי תל אביב

31.8.2017 / 20:56

בשבדיה מדווחים כי שחקן בשיקטאש (25, 1.92 מטר), שהושאל ממנה בשתי העונות האחרונות, צפוי להצטרף לסגנית האלופה הישראלית. אלירן עטר: "נרגש ושמח לחזור, מכבי זה הבית שלי"

צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אריאל תמרין

בווידאו: אלירן עטר בחנות המועדון בסינמה סיטי

בשבדיה מדווחים הערב כי הבלם אלכסנדר מילושביץ' סיכם את תנאיו במכבי תל אביב וצפוי לעבור אליה. הבלם בן ה-25, שמתנשא לגובה של 1.92 מטר, הושאל בעונה החולפת לדרמשטאדט ורשם במדיה 18 הופעות, אבל הוא שייך לבשיקטאש הטורקית ולא נמצא בתכניות שלה.

מילושביץ' הגבוה (1.92) בן ה-25 התחיל את הקריירה שלו בקבוצת וואסלונדס המקומית, ואף ייצג את נבחרת סרביה עד גיל 17. בפברואר 2011 חתם ב-AIK סולנה וזכה לזימון ראשון לנבחרת הצעירה של שבדיה. הוא הרשים בסולנה, זכה בפרס תגלית העונה וב-2013 קיבל זימון בכורה לנבחרת שבדיה, במדיה הופיע 4 פעמים. בינואר 2015 הבלם עבר לבשיקטאש הטורקית, אך לא הרבה לשחק והושאל להאנובר ודרמשטאט הגרמניות, ובעונה שעברה רשם 18 הופעות בבונדסליגה. הוא היה עוגן משמעותי בנבחרתו שזכתה באליפות אירופה עד גיל 21 ב-2015.

עוד בנושא:

סדק בלסת לאיתן טיבי, לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים
מאנספורד ואברמוב ידונו בצירוף יונתן כהן, אליאל פרץ ומרסלו לבני יהודה
אלירן עטר: "שמח ונרגש לחזור, מחכה לפגוש את הקהל שאני כל כך אוהב"
טעם של פעם: אלירן עטר יצליח לשחזר את ההצלחה במכבי תל אביב?

שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. יותם רונן
אלירן עטר בחנות המועדון בסינמה סיטי/יותם רונן

שחקנה החדש-ישן של מכבי תל אביב, אלירן עטר, סיפק היום (חמישי) ראיון ראשון לאתר הרשמי של המועדון מאז חזר למועדון. מאוחר יותר, עטר הגיע לחנות המועדון בסינמה סיטי ראשון לציון, נפגש עם האוהדים וחתם להם על חולצות.

עטר אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד נרגש, מאוד שמח. מרגש לחזור ללבוש את החולצה הצהובה ואני שמח לחזור הביתה. מכבי זה הבית שלי, הקהל של מכבי זה הדבר הכי טוב שקרה לי בקריירה. אני מחכה לזה. ליגה אירופית זה דבר שכל שחקן חולם עליו. אני מחכה לראות אצטדיון מלא עם הקהל של מכבי שאני כל כך אוהב ונעשה את המקסימום כדי לגרום להם לחייך. אחרי תקופה מורכבת, הדבר היחיד שאני מחכה לו זה לחזור לשחק כדורגל ולהנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully