וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד נשאר בברייטון למרות הצעה של 9.5 מיליון ליש"ט מרדינג

הקבוצה מליגת המשנה שיפרה את הצעתה בשעה האחרונה של החלון באנגליה, אך ברייטון סירבה למכור. לבנטה הספרדית פנתה רשמית לשחפים ונמצאת בתמונה, שכן החלון בספרד עדיין פתוח

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

למרות הצעה מרשימה מרדינג, שאף שודרגה עד ל-9.5 מיליון ליש"ט בשעה האחרונה של חלון ההעברות באנגליה, ברייטון סירבה למכור הערב (חמישי) את תומר חמד. אם חמד אכן היה עובר לקבוצה מליגת המשנה בסכום הזה, הוא היה הופך להעברה הישראלית היקרה אי פעם.

אבל רדינג לא הייתה לבד. גם לבנטה, העולה החדשה לליגה הספרדית הבכירה, פנתה לחלוץ ומעוניינת לצרפו. בספרד, אגב, החלון נסגר רק באחת בלילה שבין שישי לשבת, כך שהאופציה הזו עדיין קיימת ועשויה להיות רלוונטית.

עוד בנושא:

אלישע לוי מתלבט בין דן איינבינדר לתומר חמד. מאור מליקסון עשוי לפתוח
יום אחרון לחלון ההעברות: אלכס אוקסלייד צ'מברליין חתם בליברפול

תומר חמד שחקן ברייטון מול סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
סכום העברה שמראה כמה מעריכים אותו באנגליה. חמד/GettyImages

חמד בן ה-30 פתח במשחק פתיחת העונה של השחפים מול מנצ'סטר סיטי והוחלף בדקה ה-60, ולאחר מכן עלה כמחליף בהפסד של ברייטון ללסטר, ופתח במשחק גביע הליגה מול בארנט ובמשחק הליגה מול ווטפורד הוא שיחק 90 דקות. מוקדם יותר הקיץ הוזכר כמועמד גם ללידס ודרבי קאונטי מליגת המשנה וכעת עשוי לעבור לקבוצה שממוקמת במקום ה-11 בצ'מפיונשיפ.

יש לציין שברייטון כבר דחתה כמה הצעות מקבוצות ליגת המשנה בנוגע לחמד. השחפים לא הצליחו להחתים חלוץ חדש לפני סיום החלון: הניסיון להחתים את פלורין אנדונה הרומני נפל בעקבות התנגדות של דפורטיבו לה קורוניה, וינסנט יאנסן העדיף להישאר בטוטנהאם.

מוקדם יותר הבוקר צוטט חמד כאומר: "אם המועדון ירצה אותי כמובן שאשמח להישאר. כרגע אני פה. פתחתי מול ווטפורד אז אני לא חושב כל כך רחוק, מה שיקרה השבוע - יקרה. אני בטוח שמה שיקרה יהיה הדבר הטוב ביותר עבורי ועבור המועדון".

(עדכון ראשון: 14:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully