וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "עקבתי אחרי אלכס אוקסלייד צ'מברליין מאז 2014"

שחקן נבחרת אנגליה חתם רשמית בליברפול ("מאושר להצטרף"), מאמנו נשמע נלהב לא פחות: "מרגע שעלתה האפשרות להחתים אותו, לא חשבתי פעמיים, יש לו את האופי והרצון להשתפר עוד יותר"

ליברפול הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של אלכס אוקסלייד צ'מברליין מארסנל תמורת סכום המוערך ב-35 מיליון ליש"ט. שחקן נבחרת אנגליה שהיה מועמד גם לצ'לסי אך העדיף להגיע לאנפילד עבר בדיקות רפואיות ואמר: "אני מאושר להצטרף לליברפול".

יורגן קלופ נשמע נלהב לא פחות: "אני מאוד, מאוד שמח שהצלחנו להחתים את אלכס. מאז המשחק האחרון קיווינו שנצליח להשלים את העסקה הזאת, וכשקיבלתי את החדשות זה היה פנטסטי. אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי אותו בלייב - זה היה בודרטמונד ב-2014, הוא עלה כמחליף ומיד גרם לשינוי גדול. הוא התבלט מיד בגלל המהירות שלו והגישה שלו במשחק כל כך גדול כשחקן כל כך צעיר. מאז עקבתי אחריו וכששמעתי שאפשר להחתים אותו, לא חשבתי פעמיים".

הגרמני הוסיף: "הוא שחקן עם איכויות טובות מאוד שתמיד נותן הכל לקבוצה, שחקן חיובי שמוכן לקחת סיכונים כדי לגרום לדברים טובים לקרות. הוא עדיין צעיר אבל יש לו הרבה ניסיון בליגה האנגלית ובליגת האלופות ובנבחרת אנגליה. יש לו את האופי והרצון להשתפר עוד יותר, וזה מלהיב אותי. הוא קיבל החלטה קשה לעזוב מועדון גדול אחד ולהצטרף למועדון גדול אחר. היו לו הרבה אופציות, כך שאני מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully