וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ זימן את אפרים גבאי לשימוע נוסף

31.8.2017 / 14:05

מנכ"ל הפועל חיפה טרם פוטר רשמית מאז הקיץ השימוע בקיץ, במועדון מאשרים: "השימוע ייערך בימים הקרובים". גורמים טוענים כי ייתכן שיוצע לו תפקיד, ואם יסרב הוא יפוטר

יואב כץ בעלי הפועל חיפה (שמאל) עם מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי. ברני ארדוב
הסאגה נמשכת. גבאי וכץ/ברני ארדוב

יותר משנה לאחר שהחליטה להיפרד ממנו, הפועל חיפה זימנה את המנכ"ל לשעבר, אפרים גבאי, לשימוע נוסף. השימוע ייערך בימים הקרובים, כך שייתכן וכץ יהיה שותף לו באמצעות תוכנת הסקייפ. גבאי טרם פוטר רשמית מהמועדון והוא עדיין מקבל שכר ממנו. המחלוקת בעניינו הייתה קשורה לנושא הפיצויים, מאחר וגבאי שימש כ-12 שנה בתפקיד. כזכור, בחודש יוני 2016 הפועל חיפה החליטה להיפרד מגבאי, עונה בה המועדון נפרד מלא מעט בעלי תפקידים.

מאז ועד היום הקשר בין הצדדים נותק ועורכי הדין של שני הצדדים מנהלים מאבק משפטי. גורם הבקיא בפרטים סיפר הבוקר כי טוענים ייתכן ויוצע לגבאי תפקיד במועדון, ואם יסרב ייתכן שיפוטר מתפקידו. בהפועל חיפה מסרבים כרגע לומר מהי המהות של הזימון הנוסף לשימוע ואם יוחלט לפטר אותו מיידית לאחריו.

ניר קלינגר החל לחפש קשר זר, זאת בעקבות הסחבת במגעים עם דור פרץ. במועדון טוענים כי עדיין יש אפשרות שיגיע, אבל לא רוצים לסיים את החלון ללא התמה נוספת של קשר אחורי. לאחר מכן, ההערכה היא שגם הבלם עודד גביש יצטרף לסגל ובכך ינעל ניר קלינגר סופית את הסגל שלו לעונת המשחקים הקרובה.

יממה לאחר שגברו 6:1 על קבוצת הנוער במשחק אימון (ענר שכטר בישל ארבעה שערים, קשוע כבש צמד), שחקני הקבוצה עברו הבוקר לפני האימון מבדקי כושר אצל ד"ר בוקי ירון. לאר האימון ערכו השחקנים ארוחת גיבוש במסעדה בנווה שאנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully