וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדק בלסת לאיתן טיבי, לא ברור כמה זמן ייעדר מהמגרשים

31.8.2017 / 9:57

בלם הצהובים, ששוחרר מהנבחרת, נבדק ופציעתו אובחנה. הקבוצה, שהייתה זקוקה גם כך לבלם נוסף, תאיץ את החיפושים כאשר מלבד אפשרות לזר, ייתכן שתהיה פנייה חדשה להפועל תל אביב לגבי אדי גוטליב

קובי אליהו
מילוש קוסאנוביץ' סטנדרד ליאז'. GettyImages
יצטרף למכבי? מילוש קוסאנוביץ/GettyImages

אחרי שהשלימה את עסקת אלירן עטר, מכבי תל אביב נמצאת במירוץ נגד השעון להחתמת שחקנים זרים ורשימתם עד יום שישי, התאריך האחרון שבו היא תוכל לרשום שחקנים לליגה האירופית והבוקר (חמישי) מדווחים בבלגיה שהקבוצה מעוניינת במילוש קוסאנוביץ', הבלם הסרבי שמשחק בשלוש העונות האחרונות בסטנדרד ליאז'.

קוסאנוביץ', 27, שמתנשא לגובה של 1.90 מטר, הפך העונה להיות שחקן מחליף בקבוצתו ובמשחק היחיד שבו הוא פתח הקבוצה הובסה בביתה 4:0 על ידי זולטה וארחם. קוסאנוביץ' הצטרף לסטנדרד ממכלן בשורותיה הוא שיחק שלוש עונות. לקוסאנוביץ' יש הופעה אחת בנבחרת סרביה ועל פי הדיווח בנוסף למכבי תל אביב מעוניינות בו גם לודוגורץ, א.א.ק אתונה ולגיה ורשה.

שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. ברני ארדוב
הצהובים עוד לא יודעים כמה זמן הוא ייעדר. טיבי/ברני ארדוב

בלם מכבי תל אביב, איתן טיבי, ששוחרר שלשום מסגל נבחרת ישראל בשל זעזוע מוח, נבדק על ידי קבוצתו מכבי תל אביב ובצילום שנערך לו התגלה כי הוא סובל מסדק בלסת.

טיבי נפגע במהלך הניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה במחזור האחרון, בתחילת השבוע, כאשר עלה לכדור גובה עם חלוץ היריבה שובל גוזלן. הוא ספג חבטה חזקה בראשו וכעת התברר סוג הפגיעה. בקבוצה עדיין לא יודעים להעריך כמה זמן ייעדר השחקן והאם הוא יזדקק למסכה מיוחדת על מנת לשחק, אך בהחלט מדובר בבעיה לצהובים, שגם כך היו זקוקים לבלם נוסף. כעת, לאור המצב, יעשו במכבי תל אביב ניסיון מהיר לסגור עם בלם זר או ישראלי, כאשר אחת האופציות היא פנייה מחודשת להפועל תל אביב לגבי אדי גוטליב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully