וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ריאל מדריד תקשה מאוד על אחרות לזכות בליגת האלופות"

מאמן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד צופה שהשליטה של הבלאנקוס תימשך: "אם יישארו מאוחדים, הם ימשיכו לשלוט". וגם: בספרד תוהים האם מרקו אסנסיו הוא הרכש הגדול בתולדות המועדון. הצביעו בסקר

רויטרס

המאמנים הטובים בעולם נפגשו אמש (רביעי) בניון בוועדה מטעם אופ"א, בה לקחו חלק זינדין זידאן, ז'וזה מוריניו, רפא בניטס, אונאי אמרי ואחרים, לצד שחקני עבר מפוארים כגון צ'אבי אלונסו, דויד טרזגה, קלרנס סיידורף, דקו וחאבייר סאנטי. גם אלכס פרגוסון הגיע לוועדה, מתוקף היותו שגריר המאמנים של אופ"א, וסיפק ציטוטים מעניינים למדי לגבי השליטה של ריאל מדריד.

"ריאל תקשה מאוד על קבוצות אחרות לזכות בליגת האלופות", אמר מאמן העבר האגדי של מנצ'סטר יונייטד. "אם הם יישארו מאוחדים ב-3-4 העונות הבאות, הם ימשיכו לשלוט".

עוד בנושא:

מחרז עזב את כינוס הנבחרת לטובת מעבר לבארסה, ארסנל או צ'לסי
מסי וסוארס יעלו עם חולצה מיוחדת למפגש הנבחרות לקראת מונדיאל 2030
רגע לפני סגירת החלון: הודעות ההחתמה היצירתיות ביותר הקיץ

סר אלכס פרגוסון. GettyImages
ומה עם יונייטד? פרגוסון/GettyImages

בדצמבר 2014 סיכמה ריאל מדריד על רכישתו של מרקו אסנסיו תמורת 3.9 מיליון יורו, וכעת, אחרי פתיחת העונה המסחררת שלו, בספרד כבר תוהים האם מדובר ברכש הטוב בתולדות המועדון, בהתחשב בכך שהגיע בסכום נמוך כל כך.

עוד ברשימה של מארקה: רוברטו קרלוס, שנקנה ב-1996 ב-6 מיליון יורו, מרסלו, שנקנה עשר שנים לאחר מכן ב-6.5 מיליון יורו, קאסמירו, שנרכש ב-2013 ב-6 מיליון יורו ורפאל וראן, שהגיע ב-2011 תמורת 10 מיליון יורו.

כמובן שניתן להרחיב את הרשימה ולהוסיף אליה גם את השמות הגדולים, שאמנם נקנו ביותר כסף אך החזירו פי כמה וכמה: סרחיו ראמוס (27 מיליון יורו), לוקה מודריץ' (30 מיליון יורו), טוני קרוס (30 מיליון יורו), רונאלדו (45 מיליון יורו), זינדין זידאן (73 מיליון יורו) וכריסטיאנו רונאלדו (94 מיליון יורו).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מה דעתכם? הצביעו בסקר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully