וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד הושלם: בוסטון תשלח לקליבלנד גם בחירת סיבוב שני ב-2020

אחרי שהקאבס נותרו מודאגים בשל הבדיקה הרפואית של אייזאה תומאס, מה שהוביל לאיום בביטול הטרייד ודרישה לעוד "נכס", שתי הקבוצות מצאו פיתרון והטרייד שישלח את קיירי אירווינג לסלטיקס נסגר

קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס, מול אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס. AP
בשעה טובה. אירווינג ותומאס/AP

בשעה טובה ומוצלחת ואחרי כמה ימים של דרמה, הגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) בוסטון וקליבלנד לעמק השווה והטרייד העצום, שישלח את קיירי אירווינג לעיר השעועית ואת אייזאה תומאס, ג'יי קראודר, אנטה ז'יז'יץ' ובחירת הסיבוב הראשון של ברוקלין בדראפט הבא לסגנית אלופת ה-NBA יוכל להיות מושלם, זאת לאחר שהסלטיקס הסכימו לצרף גם בחירת סיבוב שני (ששייכת למיאמי) ב-2020.

בקליבלנד התעקשו בימים האחרונים לקבל מבוסטון "נכס" נוסף, זאת לאחר שתוצאות הבדיקות הרפואיות שערך תומאס באוהיו העלו סימנים מדאיגים, זכר לפציעה בירך ממנה סובל הגארד, פציעה שגרמה לו להיפרד מסדרת גמר המזרח האחרונה בין הקבוצות עוד במהלכה. הקאבלירס איימו לבטל את הטרייד ובימים האחרונים הם לחצו על דני איינג', הג'נרל מנג'ר של הירוקים, בתקווה שזה יסכים לשלוח אליהם בחירת סיבוב ראשון. בסופו של דבר, כאשר הדדליין לביצוע הטרייד (הערב ב-19:00 שעון ישראל) התקרב, שני הצדדים הסכימו ביניהם על בחירת הסיבוב השני בעוד שלוש שנים.

לאחר שהסיכום הושג, יצאו שתי הקבוצות יצאו בהודעה משותפת לפיה "הטרייד הושלם כעת".

* שיקגו עדיין לא יודעת איך היא תיראה בעונה הבאה, אבל הבולס ככל הנראה ייאלצו להסתדר למשך כמה חודשים ללא הגארד קמרון פיין, שזקוק לניתוח ברגלו הימנית. פיין בן ה-23, שכבר סבל מפציעה באזור בעבר, נזקק לניתוח באותה רגל ביולי 2016 והוא צפוי להחמיץ את החודשיים הראשונים של העונה, לכל הפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully