וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנספורד ואברמוב ידונו בצירוף יונתן כהן, אליאל פרץ ומרסלו לבני יהודה

האם מחזיקת הגביע תהפוך לעוד קבוצת בת של הצהובים? בעלי בני יהודה ייפגש עם מנכ"ל מכבי תל אביב כדי לקדם עסקת השאלה. בקרית שלום כעסו על בני יהודה בשל הפרסום על סיכום עסקת כהן

אליאל פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יגיע לשכונה? אליאל פרץ/ברני ארדוב

האם בני יהודה תהפוך בקרוב למעין קבוצת בת שנייה של מכבי תל אביב אחרי בית"ר תל אביב רמלה? בעלי בני יהודה ברק אברמוב ייפגש מחר (חמישי) עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מאנספורד על מנת לדון במעבר של שלושה שחקני מכבי תל אביב בהשאלה לשורות הקבוצה משכונת התקווה: יונתן כהן, אליאל פרץ ומרסלו הברזילאי.

יש לציין כי בשורות מכבי תל אביב כעסו על בני יהודה על כך שהכתומים הודיעו כבר בתחילת השבוע על כך שהושג סיכום בעניין מעברו של יונתן כהן למרות שמבחינת הצהובים עדיין לא ניתן אישר רשמי למהלך.

במכבי תל אביב מאוד מעוניינים להשאיל את הקשר הברזילאי מרסלו לשורות בני יהודה, אולם בהנהלת המועדון משכונת התקוה עדיין לא נתקבלה החלטה בנושא. בבני יהודה היו מעדיפים לראות את אליאל פרץ מצטרף למועדון על פניו של מרסלו, אם כי סיכוייו של פרץ להגיע לבני יהודה הם הנמוכים ביותר מבין כל השמות שנמצאים על הפרק.

עוד בנושא
אלירן עטר: "שמח ונרגש לחזור, מחכה לפגוש את הקהל שאני כל כך אוהב"
בית"ר ירושלים: אלי אוחנה נפגש עם אלי כהן, "השריף" צפוי לסכם בימים הקרובים
טעם של פעם: אלירן עטר יצליח לשחזר את ההצלחה במכבי תל אביב?

מרסלו שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מכבי תל אביב תמשיך לשלם את מרבית שכרו. מרסלו/יוסי ציפקיס

בסיכומו של דבר ההערכה בשלב זה היא כי שלושת השחקנים יעברו בסופו של דבר לשורות בני יהודה ומכבי תל אביב תשתתף במרבית עלות שכרו של מרסלו. מה שמעקב בשלב זה את העסקה היא העובדה שמכבי תל אביב עדיין מעוניינת לצרף שחקן נוסף במרכז המגרש ולכן אין אישור סופי למעבר של אליאל פרץ לבני יהודה. העובדה שמכבי תל אביב השלימה את העברתו של אלירן עטר ממכבי חיפה מקרבת מאוד את יונתן כהן למעבר לבני יהודה.

יש לציין כי בבני יהודה משחק העונה שחקן נוסף ששייך למכבי תל אביב, זהו החלוץ מאוויס צ'יבוטה.

עוד באותו נושא

בן ביטון, בן חיים, צדק ודוידזאדה ירכיבו את חוליית ההגנה נגד מקדוניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully