וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רן רול חתם במכבי הרצליה, ארז איסקוב בהפועל רמת גן

30.8.2017 / 21:14

שחקן הכנף בן ה-29 מצטרף להתקפה המתחדשת של אייל לחמן, שקיבל בימים האחרונים גם את איציק כהן ודניאל אביטל. קפטן נבחרת הנוער הרשים את בנאדו, הבלם הרומני אמיל נינו ששיחק בבני לוד חזר לקדנציה נוספת בישראל וחתם באחי נצרת

רן רול שחקן מכבי הרצליה עם הבעלים אריאל שיימן. אתר רשמי מכבי הרצליה, אתר רשמי
רן רול עם אריאל שיימן לאחר החתימה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי הרצליה

מכבי הרצליה היא אחת משלוש קבוצות שלא הצליחו להשיג נקודות או לכבוש בצמד מחזורי הפתיחה של הליגה הלאומית. היום (רביעי) חיזקה הקבוצה את החלק הקדמי שלה עם החתמתו של שחקן הכנף רן רול, שמצטרף לחלוץ איציק כהן שחתם אמש ולדניאל אביטל שהגיע בהשאלה מבני יהודה ביום שני. שלושת השחקנים החדשים ינסו לתת מענה למצוקה ההתקפית שנוצרה בהרצליה מאז עזיבתו של הסקורר ז'ורדן פושה.

רול בן ה-29 הגיע להרצליה מעירוני נשר, במדיה כבש שני שערי ליגה בעונה שעברה ועוד אחד בגביע הטוטו (לרשת הרצליה). לפני כן שיחק רול בהפועל רמת גן, מכבי נתניה, הפועל נצרת עילית, בני סכנין, מכבי אחי נצרת, עירוני קרית שמונה, הפועל חיפה, עירוני קרית אתא והפועל מקר. את הבכורה בקבוצתו החדשה יוכל לערוך כבר ביום שישי, בבית נגד האקסית נשר.

ארז איסקוב, בלם וקפטן נבחרת הנוער, חתם לשנתיים בהפועל רמת גן באמצעות סוכנו אדם קידן. השחקן בן ה-20 פדה את כרטיסו מבית"ר טוברוק והצטרף אחרי שהרשים את אריק בנאדו באימונים.

מכבי אחי נצרת החתימה בלם חדש בדמות אמיל נינו הרומני בן ה-31, שרשם 30 הופעות ושלושה שערים בעונה שעברה במדי בני לוד. לפני שהגיע לישראל שיחק נינו בא.א.ק לרנקה הקפריסאית ובלבסקי סופיה הבולגרית.

שחקן הפועל רמת גן ארז איסקוב. האתר הרשמי של הפועל רמת גן, אתר רשמי
איסקוב/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully