וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזרים של הרצליה וחיפה נחתו, בהפועל תל אביב מסכמים שבוע אימונים

30.8.2017 / 15:23

קבוצות ליגת העל ממשיכות בהכנות לעונה הבאה: ארצ'י ות'יימס הצטרפו לאימוני הרצליה, גם מרטינס מחיפה כבר פה. האדומים עדיין מנסים להשלים את הסגל: "צעד אחרי צעד נבנה את הקבוצה"

one

בעוד עיני הכדורסל הישראלי נשואות ליורובאסקט 2017, קבוצות הליגה ממשיכות בהנחתות שחקנים ובהתקדמות באימונים לקראת פתיחת העונה. מי שכבר סוגרת שבוע של אימונים היא הפועל תל אביב, שעדיין חסרה שני זרים ואת תומר גינת ששהה עד היום (רביעי) עם הנבחרת האולימפית באוניברסיאדה.

"עבדנו מאוד בשקט הקיץ הזה, אבל השחקנים התחברו למה שהמועדון הזה מייצג, בשילוב עם השחקנים שנשארו כאן שיש להם משהו להחזיר ולעשות טוב יותר", אמר המאמן דני פרנקו בתום שבוע אימונים, "אני רואה כאן שחקנים לוחמים, שמתאימים לאופי הקבוצה ולאיך שאני רוצה לראות אותה. לאט לאט ובלי להתפשר, נשלים את הסגל עם שני זרים טובים כדי שתהיה לנו עונה שנהנה ממנה. צעד אחרי צעד נבנה את הקבוצה כמו שאנחנו רוצים לראות אותה".

עוד בנושא:

נרי הריסון חתם בנהריה, נועם אביבי בבני הרצליה
הפועל תל אביב: אייל שולמן מצטרף באופן רשמי לסגל
מכבי ראשון לציון: ג'ראלד בברלי חתם לעונה אחת

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. ברני ארדוב
"צעד אחרי צעד". דני פרנקו/ברני ארדוב

בני הרצליה היא אחת הקבוצות שכבר הצליחו להשלים את הסגל לקראת העונה הבאה, כשהשאירו שלושה זרים מאשתקד - טוריאן גרין, חליל קנאסביץ' וג'ף אדריאן וצירפו שני זרים חדשים - דומיניק ארצ'י ואקסבייר ת'יימס. השניים החדשים נחתו בישראל וכבר החלו להתאמן עם הקבוצה.

"אני מתרגש להגיע לכאן ומצפה לתחילת העונה", אמר ארצ'י, "אנחנו נילחם על הפרקט ונעשה הכל כדי לנצח כל משחק עם הצגת כדורסל אטרקטיבי". ת'יימס הוסיף: "אני שמח להגיע לישראל ולהרצליה, מקום יפה עם ליגה תחרותית. כיף להתחיל לעבוד, אני מתרגש לקראת פתיחת העונה ופה כדי לתת הכל לקבוצה ולעיר".

עוד באותו נושא

נרי הריסון חתם בנהריה, נועם אביבי בבני הרצליה

לכתבה המלאה
שחקני בני הרצליה דומיניק ארצ'י, אקסבייר ת'יימס. בני הרצליה, אתר רשמי
ארצ'י ות'יימס/אתר רשמי, בני הרצליה

מכבי חיפה עדיין זקוקה לשחקן פנים משמעותי, וזאת למרות שצירפה השבוע את ברנדון באומן. המאמן עופר רחימי שב היום מהאוניברסיאדה ויצטרף בקרוב לאימוני הקבוצה. מי שבינתיים נחת בישראל הוא הגארד לוק מרטינס, שאמור להיות אחד השחקנים המשמעותיים של הירוקים. "אני מאוד מתרגש להגיע לפה וכבר מחכה לפגוש את הצוות, השחקנים ובמיוחד את האוהדים של מכבי חיפה. ירוק עולה!", אמר מרטינס עם נחיתתו.

חיפה אף חתמה היום על חוזה חסות עם קבוצת "עץ השקד" לעונה הקרובה. כחלק מן ההסכם, לוגו החברה יודפס על גב החולצות של מדי המשחק של הירוקים. ההסכם בין "עץ השקד" מכבי חיפה הוא הרחבה של הקשר בין הארגונים.

שחקן מכבי חיפה לוק מרטינס. מכבי חיפה, אתר רשמי
לוק מרטינס בנתב"ג/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully