וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.8: הובדס ביובנטוס, אוקסלייד-צ'מברליין בדרך לליברפול

הבלם הגרמני הצטרף בהשאלה עם אופצייה לרכישה משאלקה. בבריטניה מדווחים: הקשר דחה את צ'לסי ויעבור לאנפילד תמורת 35 מיליון פאונד. ברצלונה סימנה מחליף אם קוטיניו לא יגיע

רויטרס

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין ריאל מדריד לוולנסיה

העברות

* גלאטסראיי שאלה ממנצ'סטר סיטי את המגן הבלגי ג'ייסון דנאייר.

* אמיין מהליגה הצרפתית הראשונה החתימה את סרג' גאפקה חלוצה של גנואה.

* רוברט בריץ' חלוצה של סנט אטיין הושאל לעונה אחת לשורות אנדרלכט.

* טוטנהאם הודיעה על החתמתו לחמש שנים של חואן פויט, בלמה בן ה-19 של אסטודיאנטס ונבחרת ארגנטינה הצעירה.

* יובנטוס הודיעה: בנדיקט הובדס, בלמה של שאלקה, הושאל לעונה בתמורה לכ-3.5 מיליון יורו. לאלופת איטליה תהיה אופציית רכישה על הגרמני תמורת 18 מיליון יורו.

* חיזוק להגנה של פטר בוס: דורטמונד הודיעה על החתמתו של מגן הופנהיים, ג'רמי טוליאן, לחמש שנים. תומאס פסלאק, מגנה בן ה-19 של דורטמונד, יעשה את הדרך ההפוכה בהשאלה לשנתיים.

* האם אלמוג כהן בדרך חזרה לליגת העל? אינגולשטאדט הודיעה על החתמתו של הקשר האחורי כריסטיאן טראש, שגדל במועדון, תמורת 2 מיליון יורו מוולפסבורג. טראש אמנם יכול לשחק גם כמגן, אך לא מן הנמנע שהגיע למלא את מקומו של כהן לקראת עזיבתו האפשרית.

* מארסיי הציגה את איימן עבדנור, שהגיע בהשאלה לעונה אחת מוולנסיה: "מקווה להשיג דברים גדולים".

* ווסט ברומיץ' החתימה את מגן ארסנל, קירן גיבס, לארבע שנים.

* לוקאס אלאריו, הסקורר בן ה-25 של ריבר פלייט, חתם לחמש שנים בבאייר לברקוזן הגרמנית, ששילמה עבורו 24 מיליון יורו והפכה אותו לרכש היקר בתולדותיה.

* ברצלונה שלחה הבלם הברזילאי מרלון (21) להשאלה בת שנתיים בניס הצרפתית. לקטלאנים תהיה אופציה להחזירו אחרי עונה אחת.

* פייר מישל לאזוגה, חלוצה הגרמני בן ה-25 של המבורג, הושאל לעונה אחת ללידס יונייטד מליגת המשנה האנגלית.

* בולוניה השלימה את צירופו של פליפה אבנאטי, חלוצה האורוגוואי של טרנאנה, בהשאלה לעונה אחת עם אופציה לרכישה.

* ג'ושוע קינג, חלוצה הנורבגי של בורנמות', האריך את חוזהו בקבוצה מהפרמיירליג עד 2021.

* פטריק רוברטס, שחקן הכנף האנגלי בן ה-20 שהרשים כמושאל בסלטיק, חזר לעונה נוספת באלופת סקוטלנד, שוב בהשאלה ממנצ'סטר סיטי.

* המגן האוסטרלי ג'ייסון דייוידסון (26) נפרד מהאדרספילד וחתם לשלוש שנים ברייקה, אלופת קרואטיה שתשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית.

* רולאנד סולואי, הקשר ההונגרי בן ה-20 מאקדמיית פושקאש, נרכש על ידי אפואל ניקוסיה תמורת 2 מיליון יורו וחתם על חוזה לארבע שנים.

* חואן פורלין, הבלם הארגנטינאי של קוורטארו המקסיקנית, הושאל לעונה אחת לאוביידו מהליגה השנייה בספרד.

* גז'גוז' קריכוביאק, קשרה הפולני של פריס סן ז'רמן, הושאל לעונה לווסט ברומיץ'.

* הקשר ההולנדי יורדי קלאסי הושאל לעונה אחת מסאות'המפטון לקלאב ברוז' וישתף פעולה עם ליאור רפאלוב בקבוצה הבלגית.

עוד בנושא:
בשלישי: מונאקו רכשה את באלדה קייטה וסטבן יובטיץ', פטריק שיק הושאל לרומא
ליברפול רכשה את נאבי קייטה מ.ר.ב לייפציג, יצטרף אליה בעונה הבאה

שמועות - ברצלונה

* בעקבות המעבר של באלדה קייטה למונאקו, נראה כי אלופת צרפת תסכים להצעה האחרונה של ליברפול לרכישת תומא למאר, בסך 90 מיליון יורו. על פי הדיווחים, נציגי המייטי רדס נמצאים במונאקו במטרה להשלים את העסקה.

* עם זאת, ב"ספורט" הקטלאני טוענים שברצלונה האיצה את המגעים עם הכוכב של מונאקו, למקרה שעסקת פיליפה קוטיניו לא תצא לפועל.

* אשר לפיליפה קוטיניו עצמו, הדיווחים האחרונים מדברים על סכום רכישה של 160 מיליון יורו, כולל בונוסים, וב'רדיו מארקה' טוענים: "הוא יוצג בבארסה כבר ביום שישי".

* בספרד טוענים שאנחל די מריה ביקש ממאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי לעזוב לברצלונה כדי לשתף פעולה עם חברו הקרוב ליאונל מסי. הצרפתים כבר דחו שתי הצעות עליו - של 25 מיליון יורו ו-30 מיליון יורו.

* בספרד מנסים לנתח את דבריו של רוברטו פרננדס, המנהל המקצועי של סגנית האלופה: "הכוונה שלי היא להביא שחקן אחד, אם יתאפשר אז שניים". פרננדס לא הזכיר שמות, אך לכולם ברור שאחד השחקנים הוא פיליפה קוטיניו. השני, על פי 'מונדו דפורטיבו', הוא אנחל די מריה. לטענת העיתון הקטלוני, ברצלונה תרכוש את הארגנטינאי מפריס סן ז'רמן בעסקת חליפין, כאשר אנדרה גומש יעשה את הדרך ההפוכה.

* 'מונדו דפורטיבו' בחן גם את האפשרות שעסקת קוטיניו לא תצא לפועל בסופו של דבר, ופירט את המועמדים של ברצלונה במקומו: פאולו דיבאלה ואנטואן גריזמן. הקבוצה כבר שוחחה עם יובנטוס ואתלטיקו מדריד באשר לשחקנים, במטרה להנחית אחד מהם במקרה הצורך עד תום חלון ההעברות.

* אגב, על פי דיווחים בצרפת די מריה כבר פנה למאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי ודרש ממנו לאפשר לו לעזוב לברצלונה. על פי חלק מהדיווחים, הוא עשה זאת בעצה אחת עם חברו הטוב לנבחרת ארגנטינה ליאונל מסי.

* וממי שהגיע (ויגיע) למי שאולי יעזוב. נאפולי מעוניינת מאוד להחתים את דניס סוארס, אותו מאוד מעריך המאמן מאוריסיו סארי, שמקווה לחזק בעזרתו את הסגל לקראת המאבקים בסריה א' ובליגת אלופות.

אנחל די מריה פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
חוזר לספרד? אנחל די מריה/רויטרס

שמועות נוספות

* ג'אנלוקה די מארציו העיתונאי האיטלקי האמין מדווח שנסגרה עסקת השאלתו של רנאטו סאנצ'ס מבאיירן מינכן לסוונסי. הברבורים ישלמו לבווארים 5 מיליון יורו עבור הפורטוגלי, ותהיה להם אופציה לרכוש אותו בסיום העונה ב-30 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שלאציו במגעים עם ולנסיה לשאילתו של לואיס נאני, הקיצוני של נבחרת פורטוגל.

* ב"אס" טוענים שעסקת דייגו קוסטה מצ'לסי לאתלטיקו מדריד סוכמה. הקולצ'ונרוס אמורים לשלם 43 מיליון יורו על חלוצם לשעבר.

* צ'לסי קרובה מאוד להחתים את פרננדו יורנטה מסוונסי תמורת 15 מיליון יורו. הבלוז יחזקו את ההתקפה עם שחקן נוסף מספרד (פדרו, ססק פברגאס ואלברו מוראטה כבר שם). העסקה תצא לפועל לטחא שהוולשים יסגרו את רכישתו של ווילפריד בוני ממנצ'סטר סיטי.

* עוד שחקן שעשוי להגיע ברגע האחרון לצ'לסי הוא דני דרינקווטר, שעל פי הדיווחים הגיש בקשת רשמית ללסטר סיטי לעזוב, ומעוניין במעבר לבלוז.

* בצרפת מדווחים כי סרז' אורייה קיבל רשיון עבודה באנגליה, אחרי תקופת המתנה של מספר שבועות, וכי הוא יחתום בטוטנהאם בשעות הקרובות תמורת 25 מיליון יורו.

* האם אלכסיס סאנצ'ס ומנצ'סטר סיטי יצליחו לממש את הרצון המשותף שלהם לעסקה? 'טלגרף' הבריטי מדווח כי הדחיפה למעבר יכולה להגיע ממקור לא צפוי - מספר שחקני ארסנל פנו להנהלה וביקשו למכור את הצ'יליאני, שכן נמאס להם מההתעסקות בעתידו, מחוסר הבהירות באשר לסגל הקבוצה ומהעבודה שהכוכב שם עצמו מעל המועדון. נראה כי עסקת חליפין שתעביר את ראחים סטרלינג לתותחנים ירדה מהפרק, וסיטי מעוניינת לגבש עסקה שתכלול תשלום בלבד.

* לאחר שכבר דווח כי ארסנל וצ'לסי סיכמו על העברת אלכס אוקסלייד צ'מברליין לאלופה תמורת 35 מיליון ליש"ט, כעת טוענים באנגליה כי הקשר החליט שהוא מעדיף לעבור לליברפול. אוקסלייד צ'מברליין לא מרוצה מתפקודו כשחקן כנף ימין, במערך של שלושה בלמים, ולא רוצה להגיע לצ'לסי מכיוון שהוא צפוי למלא גם שם את אותו התפקיד. על פי הדיווחים האחרונים, ארסנל הסכימה להצעתה של ליברפול, שגם היא עומדת על 35 מיליון ליש"ט, וכעת השחקן מנהל משא ומתן מול המועדון.

* באיטליה טוענים כי הרומן בין זניט סנט פטרסבורג לרוברטו מנצ'יני עשוי להסתיים כבר אחרי חודשיים. על פי 'קוריירה דלו ספורט', המאמן לא מרוצה מכך שהקבוצה הרוסית לא הצליחה להחתים בלם, ועשוי להודיע על התפטרותו הזריזה.

* אחרי שנה לא מוצלחת, בלשון המעטה, בפריס סן ז'רמן - גז'גוז' קריכוביאק נמצא באנגליה, ועבר בדיקות רפואיות בווסט ברומיץ' לקראת מעבר בהשאלה לעונה אחת.

* גביגול, חלוצה הברזילאי של אינטר, נמצא בדרכו לבנפיקה הפורטוגלית שהתחייבה לשלם את כל שכרו במהלך עונת ההשאלה. השחקן בן ה-20, עליו שילמה אינטר 29.5 מיליון יורו בשנה שעברה, היה במגעים גם עם ספורטינג, אך זו דרשה מהנראזורי להמשיך לשלם את שכרו והייתה מוכנה לממן רק רכב ודירה.

* בינתיים, אינטר הגישה הצעה חדשה לארסנל על הבלם הגרמני שקודראן מוסטפי: 5 מיליון יורו דמי השאלה והתחייבות לרכוש את השחקן בן ה-25 בקיץ הבא תמורת 25 מיליון יורו.

* פיורנטינה פנתה לנאפולי במטרה להעביר אליה את הקיצוני עמנואלה ג'אקריני בן ה-32. נאפולי מוכנה למכור, במיוחד אם תצליח לצרף בהשאלה את אולכסנדר זינצ'נקו האוקראיני ממנצ'סטר סיטי.

* איימן עבדנור, בלם נבחרת טוניסיה בן ה-28, צפוי לחזור לקדנציה נוספת בליגה הצרפתית. אחרי ששיחק בעבר בטולוז ומונאקו, הבלם עבר בדיקות רפואיות במארסיי ויגיע בהשאלה מוולנסיה.

* מתיו פלאמיני, הקשר הצרפתי בן ה-33 ששיחק בעבר במילאן וארסנל, עשוי לחזור לקדנציה נוספת באיטליה: סמפדוריה, ורונה וספאל נאבקות על שירותיו.

גביגול שחקן אינטר חוגג שער. GettyImages
בין שתי הקבוצות של ליסבון. גביגול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully